



Atalanta ya gitmesi daha isabetli bence.
Juventus'ta yeterince forma şansı bulamıyor du, Atalanta da en azından banko ilk 11 oynayacak potansiyeli var. Hocası Gasperrini ile kendi adına daha büyük atılımlar yapabilir. Bu hoca son 3 senedir Atalanta'daki her oyuncuyu üst düzey konuma getirdi. Ama Merih in disiplinli olması lazım en ufak disiplinsizliği affetmez. Bunu geçen yıl takımın en iyisi Dominguez i kadro dışı bırakarak gösterdi. Yani onun gözünde kim olursa olsun futbola bağlı, disiplinli olacaksın yoksa gözünün yaşına bakmayacak bir hoca.
Selam,
Merih kendini bir anda Dünyanın en büyük stoperi zannetti. Türk insanın nasıl gaza geldiğinin kanıtlarından biri bana göre. Türk duvarı. Vatanı savunmak gibi derken iyice kendini komando falan sandı. Bana göre çok büyük bir fırsatı harcadı. Umarım çok çalışıp tekrar dev kulüplerden birine gidebilir. Çünkü kendisine o kumaş var. Yeter ki gaza gelmesin.
Çok ters bir hocası var Atalanta'nın, çok iyi anlaşabilir, hoca tarafından afaroz da edilebilir Merih fazlaca atarlı, alan takibi sıkıntılı olabilen, sakatlıktan sonra tam eskisi gibi olmamış bir stoper
Cevap
7Cevap
Cristiano ronaldoyu gördüğümde aklıma kardeşim Türkey deyişi geliyor adama ne öğretmişler 😂
İlk 11'de oynaması ve kendini daha fazla göstermesi açısından iyi olmuş, başarılar dilerim Savunma Bakanım 😍
üzüldüm gerçekten..
bir segment alta düştü merih..
umarım tekrardan juve veya aynı segmentteki takımlara transfer olur..
Atalanta'ya gitmesi bence iyi bir şey.Çünkü Juve'de çok forma alamıyordu.
sakatlık yaşamasaydı juve de çok sağlam bi kariyeri olabilirdi... tabii yine geç değil ama
Merih İzmitli adamın dibidir Ronaldonun sevmesi normal
Merihi bilmiyorum ama ronaldo kral adam
Insallah emiginin karşılığını alır o da
Fazlasıyla başarılı olacaktır
Umarım olurrr 💙💙💙
Hepsi de yakisikli hangine bakim sasirdim
1.75 boyumla ben daha yakışıklıyım peh
Biliyorum arkadaşlar biraz uzun boylu 🤦♂️
En sağdaki haric
Başarılı oluyor bence
Tanımıyorum kendisini ama mutlu olur umarim
Ayy ronaldo
Bence olur.
olmaz.
kötü takıma gitti
Atalanta mı kötü? Atalanta İtalya'Nın en adam akıllı takımlarından biri, Avrupa'da en güzel futbol oynayan takımlardan ulan ne saçmalıyorsun?
@Ragnar_Lodbrok beyinsiz attan inip eşeğe bindi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?