
- Griezmann
- Dembele
- Coutinho
- Pjanic
- Lenglet
- Braithwaite
- Moussa Wague
- Emerson
- Neto ( Kaleci )
Bu oyuncular arasından hangi 2 ismi takımınızda görmek isterdiniz? Neden?

Buna benzer haberi 1-2 ay önce okumuştum aslında mevzunun Messi ile sözleşme imzalamak için sınıra takılıyor olmalarıydı. Bu yüzden bazı oyuncular yok pahasına sırf maaşından kurtulmak için göndermişler ama ana kadroda da göndereceklerdi epey oyuncu.
Griezman ve Netoyu alırdım.
Galatasaray'a lenglet ve coutinho'yu alırdım. Stoper ve on numara eksiğimiz var diye yani
Objektif olarak bakarsak anca Pjanic ve Neto'ya gücümüz belki yetebilir
Cevap
5Cevap
Dembeleden verim alamadilar sakatlık felan diğer isimlerin yasi ilerledi kadroyu genclerden oluşturmak isteyen bir barcelona yönetimi var zaten alt yapı yetenekli topçu kaynıyor
Coutinho Bayern Münihte bence Sane ve Coman'dan daha iyiydi. Griezmann da aynı şekil Atleticoda harikaydı ve Dembele de Dortmundda. Bazen real ve barcanin oyun sistemi bazı harika oyuncuları bir çöp haline getiriyor
Dembeleyi neden aldıklarına şaşırmıştım zaten
griezmann bubadam Yunus Akgüne cok benziyo
Dembele cutinho fena
Lenglet ve Griezmann
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?