barcelona mı bayern münih hangisi ekonomik olarak daha güçlü bir takım?
barcelona
bayern münih
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
şu an en zengin takım Real Madrid.
Şıklarda ki iki takıma bakarsak Bayern Münih çünkü borçları yok lakin %25 i 3-4 firmaya aittir.
Futbolu bilmeyenler barcelona diye sıkılamış barcelona en zengin 4. kulüp mü ne. Manu'dan bile sonra geliyor.
dalga mı geçiyosunuz bayern tabi ki de :D isme bakıp herkes barça demiş ama yazın yüce google a bir araştırın hadi bakıyım :D
neden ki?
sadece yıllık stadyum gelirleri 110 milyon euro nun üzerin de aralıksız 10 yıldır da şampiyonlar ligine katılıyorlar ve en kötü ihtimalle yarı final görüyorlar oradan da çok kazanıyorlar... ayrıca forma giti store ürünleri en çok satılan takımlardan biri... sadece tek eksiği yayın gelirleri işte.. real madrid barcelona gibi takımlar yıllık 100 milyon euro kazanırken tv gelirlerinden.. bayern 50 falan kazanıyo çünkü havuz sistemi uygulanıyor...
peki şu an en zengin takım kim?
ayrıca barcelona 2 yıl önce bir çok altyapı amatör spor şubelerini kapatmak zorunda kalmıştı
amerikan futbolu tenis beyzbol golf gibi... borçları da çok fazla ama bu sene biraz toparladılar gibi..
bayern in her sene karı var hiç içeri girmiyo anladın mı...
real madrid maalesef :)
Her ne kadar Barçacı olsam da üzüntüyle Bayern diyorum :/
Cevap
16Cevap
Ben bayern münihi daha çok seviyorum.
barcelonadan nefret ediyorum.
soruma cevabınız?
Barcelona daha büyük bir kulüp tabi ki bütçe olarak ve tecrübe olarak.
ımmm
Barca iyidir şu an dunyanim en iyisi diyebiliriz.
Paha biçilemeyen Messi + Yüksek miktarda Neymar + suarez + Alves ve diğerler.
Barca.
bayern münih çünkü almanların ekonomisini bahsetmeye gerek yok sanırım
Messi tek basina bavyera kulubunden bile pahali. Cunku herife paha biçemiyorlar.
Forbese gore barca 2. Bayern 4.
Bir kizdan beklenmedik bir soru
cevabınız?
Barcelona.
ımm
Barcelona yeniden yükselişe geçti.
bayern münih sonuçta almanlar
barcelona
ımmm
barça tabiki..
Barcelona'dır bence.
Şanlı urfaspor
münihhh
kesinlikle munch
Barca !
barcelona
barcelona tabiki.
feneVbahçe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar