Kadın o.. r. ospuymuş, başka laf bulamıyorum! Kocası öldükten 3 ay sonra hamile kalmışsa demek ki evliyken zaten bu adamla ilişkisi vardı! Yani bildiğin tam kaşarlanmış o. r. ospunun teki! Şimdiden söyleyeyim eksi vermeye gelen feministleri kesinlikle çekemem, zaten onlar bu duruma da o o.. r. ospuyu korumak için bir kılıf uydururlar! Ama boşuna yorulmasınlar çünkü bana yediremezler :D
7
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Erkek aldatinca zirlayan karılar bunu normal karşılıyor yorumlarda
Yok artik, serefsiz ilan ettin bir de kadini. Herkes yas tutmak zorunda degil. Adam vefat ettikten 3 ay sonra hamile oldugunu yazmissin. O donemde yapmis olabilir.
Ben sahsen boyle yapmazdim, belli bir sure yasini tutardim. Ama yapmayanı da serefsiz olarak gormezdim.
En İyi Cevaplar