Birkaç kere gördüm tv lerde mesela kadın yorumcular genelde hıhı aynen evet o şekilde demek için var gibiler yorum konusunda.Çok ünlü bir futbolcunun mevkisini yanlış söylüyorlar ya da daha önceden konu ile alakalı örnek veremiyorlar. Yetersizler yani. Kadın futbolcu olması ayrı konu futbol tarihine, tekniklerine, oyunu okuma kabiliyetine aklı yetmesi ayrı konu. Spikerlik daha çok oturuyor kadınlara. Tv lerdeki erkek yorumcuların bile çoğu birbirinin lafını çevirip söylüyor orijinal yorumlar yok klasik standart konuşuyorlar.
Sanırım kadın ligleri hala yeterli düzeyde popüler değil. Bu sebeple kadın futbolculari pek yorumcu yapmiyor olabilirler. Bir de kadinlar futbol programlarının vitrini su an da hala yorumcu koltuğunda görmeye hazır değil sektör sanırım. Ama futbol seven kadin candir, hele fifa da oynasa tamamdir:-))
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
oynamasına oynarlar ama kadına kas yakışmıyor bence itici