



Futbolcu olsaydım 90'lı ya da 2000'li yıllarda futbol oynamak isterdim. Türkiye’de Bülent Korkmaz'ın, İtalya'da olsam Maldini'nin, Fransa'da Juninho'nun, Almanya'da Klose'nin ve İngiltere'de Ferdinand, vidic ve rooney'in ve İspanya'da Ronaldinho'nun formasını isterdim. Şimdiki zamanda da Ronaldo'nun formasını isterim.
Ben futbol oynarken iki mevkide oynardım, kaleci ve stoper... Daha küçükken forvette oynadım ama asıl iyi olduğum yer kaleci ve forvet olduğu için kaleci buffon ve defansta Stam, Chiellini, Maldini, Bülent korkmaz gibi isimler idolümdü...
Küçükken herkes Hagi, Sergen derken ben de Ali Eren diyordum kendime :D
@AgustusHill Gerçi ali eren'de iyi oyuncuydu ama seçimin ilginç olmuş! :D
Cevap
22Cevap
Ne kadar güzel ya Mbappe çok tatlı bir adam zaten mdmd
Bu da çocukluğu djsjsj
https://youtu.be/rc32DToGfYA
Kesinlikle Messi' nin formasını almak isterdim.
Messi. Daha iyisi yok.
Benim de idolüm Ronaldo olurdu net
Ronaldinho tabikide o olmassa cristiano
Neymar'dan alırdım ben
Ankara bebesi Ali Eren Beşerler :D şaka değil la. Ufakken idolumdu. Forması bile var.
Ronaldo çok seksi onunkini alırdım
ronaldo'nun peşinden ayrılmazdım ((:
Ronaldo olurdu adam çok iyi biri
Buffon idolüm
Cr7...
Lionel Messi ❤
Zidane
Ronaldo hiç yaşlanmıyormu ya hep aynı
Rivaldo
CR 7 Tabii ki
Ronaldinho tabiki de
ronaldinho
Alex :D
Kesinlikle ronaldo
Messi
benim idolüm messi o dünyanın en iyisi
Bandırmasporlu Necati.
Cr7.
Batistuta.
Ronaldo efsane ya :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?