Alt yapida yillarca top koşturmuş biri olarak Torpil ve fizigimi bahane ederek hic bir kulüp ilgilenmedi. Gençler birliği secmelerine katıldım. Denemelerde oyunculari izleyen gozlemci ekip cay kahve iciyorlardi 6 saat sicagin altinda siranin bize gelmesini bekledik. Anladim ki buradan bana hayir yok, gencler birligine yuh sizin gibi super lig ekibine dedim ve futbol hayatimi sonlandirdim. O sene bunlar kume düştü ardinda geri cikti ve simdi yine düştü. Mutluluktan uçuyorum resmen. Cunku bu ulke de ne kadar teknik, hizli ve kondisyonlu oldugunuzun bir onemi yok. Torpiliniz bi kere kesin olacak, ardindan hayvan gibi fizik ve son olarakta atilganlik kilifi altinda saldirgan oyun tarzi. "Yani top gecsin adam gecmesin/ top geldi mi ileri vur" Klasiklesmis Turk futbolu
İtalya-Turkiye karsilasmasini inanin gozlerim kanayarak izledim. Bu kadar igrenc futbol olur mu? Oyunculara bakiyorum cogu kalipli fakat hic birinde teknik ve hiz yok. Ozan tufana top geliyor adam gobegiyle sakınıyor.
Bunu yaziyorum şöyle habere denk geldim tutamadim kendimi.

Siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer