Benden 10 cm uzun bir kadına güreşte yenilmek ayıp bir şey mi?

Bugün bir kadınla kavgamsı bir güreş yaptık. O 177 boyunda ben 167 ona yenildim. Sizce bu ayıp bir şey mi? (Zorlamama rağmen yenildim)
Benden 10 cm uzun bir kadına güreşte yenilmek ayıp bir şey mi?
Cevapla