Ankaragücü ve Gençlerbirliği'nin küme düşmesiyle 41 yıl sonra Süper Lig'de Başkent temsilcisi kalmadı, ne düşünüyorsunuz?

Ankaragücü ve Gençlerbirliğinin küme düşmesiyle 41 yıl sonra Süper Ligde Başkent temsilcisi kalmadı, ne düşünüyorsunuz?
Süper Lig'in Son haftasında dün akşam, Trabzonspor sahasında küme düşme hattında bulunan Gençlerbirliğini konuk etti. Gençlerbirliği küme düşme potasının içerisinde olmasına rağmen galibiyet alması durumunda ve kayserispor'un fenerbahçe'ye yenilmesi durumunda son hafta ligde kalmayı başarabilirdi fakat olmadı. İlk yarıyı Ekuban ile 1-0 önde tamamlayan Trabzonspor karşısında ikinci yarıda Ankara ekibi Ayite ile eşitliği yakalasa da Trabzonspor son dakikalarda Afobe'nin golüyle maçı 2-1 galip tamamlıyor. Kayserispor ise son dakikalarda Fenerbahçe'ye kaybetmiş olmasına rağmen Gençlerbirliği'nin mağlup olmasıyla ligde kalmaya devam ediyor.
Ankaragücü ve Gençlerbirliğinin küme düşmesiyle 41 yıl sonra Süper Ligde Başkent temsilcisi kalmadı, ne düşünüyorsunuz?
Bir diğer başkent temsilcisi Ankaragücü de geçen hafta Kasımpaşa'ya deplasmanda 3-1 mağlup olarak küme düşmesi kesinleşmişti. Oynadığı son lig maçında ise Alanyaspor'a 1-0 mağlup olarak Süper Lige veda etmişti. Ankaragücü'nde sonra Gençlerbirliği'nin de Süper Lige veda etmesiyle 41 yıl sonra Süper Lig'de Başkent temsilcisi kalmadı.
Ankaragücü ve Gençlerbirliği'nin küme düşmesiyle 41 yıl sonra Süper Lig'de Başkent temsilcisi kalmadı, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla