7.5 kilo dumbell ile omuz çalışmak sizce bir kıza göre çok mu😃?

Spor salonunda ön omuz çalışıyorum. Kaslı bir bey yanıma geldi. Gülerek sana bu ağırlık çok dedi erkekler yapar bu ağırlıkta dedi. Ben de bana normal geliyor dedim. Sonra güldü kolay gelsin dedi. Sizce benimle kafa mı buldu , yani 7.5 kilo dumbell omuz için çok ağır değil bence😃
7.5 kilo dumbell ile omuz çalışmak sizce bir kıza göre çok mu😃?
Cevapla