Bu egzersiz kol kası mı yapar inceltir mi arkadaşlar?

Bu egzersizi yapıyorum ve çok iyi hissediyorum yaparken ama aklım karıştı bu egzersiz kol kası yapar mı?

ben inceltmek istiyorum inceltmek isterken kol kası olmasından korkuyorum, daha fazla kalınlaşır mı? kollarım tombul ve 2x2 dumbell ile yapıyorum bunu. Yarım eder misiniz?

Not: şekilci falan demeyin lütfen, bununla alakası yok. Ben kişisel olarak kollarımın görüntüsünden memnun değilim. Mutlu değilim. Vücudumun diğer kısımları ideale yakın ama kollarım sırıtıyor resmen. İnceltmem gerek, mutlu olmak istiyorum. <3
Bu egzersiz kol kası mı yapar inceltir mi arkadaşlar?
Cevapla