Vücut Geliştirmede bir taraf neden hep daha fazla gelişiyor?

Arkadaşlar iyi bir spor geçmişim var son zamanlarda çok hamladım ve birkaç gündür karın kası ve göğüs çalışıyorum solağım ve spor yaptıktan sonra sol göğsüm hep daha çok şişiyor daha çok çıkıyor dambıl çalışırkende sol kolum her zaman daha kaslı olur bunun solak olmakla bir alakası var mıdır? (çalışmalar sol ve sağ tarafa eşit)
Vücut Geliştirmede bir taraf neden hep daha fazla gelişiyor?
Cevapla