Evet arkadaşlar dün gece ertem şener twitter hesabından yaptığı paylaşımla beyaz tv'den istifa etti! Sizce ertem şener beyaz tv için bir kayıp mı? Veya yerine kim gelebilir? Bence mutlaka bazı isimlerle daha yollarını ayırıp efsane serhat ulueren ile telegol'un gelmesi lazım... Yanlız rasim ozan kütahyalı ve abdülkerim durmaz ile de bence yolların ayrılması lazım ve yerine daha ciddi bir fenerbahçe ve galatasaray yorumcusu ile sinan engin ahmet çakar ve serhat ulueren ile telegol efsanesinin dönmesi şart... Ne düşünüyorsunuz?
Ertem şener beyaz tv'den ayrıldı! Ne düşünüyorsunuz?
bu derece seviyesiz gereksiz rezilliklerle dolu bir programin moderatorunun yillar once kovulmasi lazimdi
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kimin geleceğini bilmem de ROK bir daha giderse daha da izlenmez. Beyaz futbol'un farkı sonsuz geyik yapabilme durumlarıydı, bunu da yapabilen ROK'tur.