Genetiği kötüden kastım zayıftır, omuzlar dardır, göğüsleri küçüktür, kilo alamama problemi vardır genel olarak güçsüz dür yani bu bahsettiğim genetik olarak erkek tarafının yaşadığı bir kaç sorundan biri.
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz.. #Amphitryon
Genetiği kötü kadın veya erkek spora başlasa olumlu sonuçlar alabilir mi?
olumludam kastın ne 🤔 kilo vermek ya da hafif kaslanmak diyorsan eğer olabilir. ama eğer kötü anatomiye yani iskelet yapisina sahipsen kas gelisimin farklı şekilde olabilir. goze hoş gelmeyen kas gelisimi bunun en temel sonuçları. ayrica kötü anatomiye sahip kişilerin iyiye sahip olana göre daha sıkı ve düzeyli çalışması gerek
Alır fakat genetiği iyi olan 1 çabalıyorsa kötü olan 3 çabalasa da iyi olan kadar estetik görüntü yakalayamıyor malesef. Amaç en iyi değil daha iyi olmak olmalı her zaman yoksa psikolojik çöküş yaşar genetiği kötü kişi.
olumlu sonuç alır ama dar omuzluysa dar omuzludur asla geniş omuzlu adamın vardığı noktaya varamayacak bu kesin genetiğinin sınırları değişmeyecek o sınırlar içinde muhakkak gelişir tabi bazı şeyleri doğru yapmak lazım
Troid gibi hormon sıkıntıları olanlar pek sonuç alamıyor, benimde benzer bir sıkıntım var. Düzenli spor yapmıyorum ama doğuştan olan kasım bile zayıflamaya başladı
Türk erkeğinin ve kadınının en büyük istekleri ve hevesleri den biridir, spor yapıp ya kaslı ya git olmak ama nedense sonuç hep başka baharlar kalır ve acı son genelde erkeğin göbekte toplanan bir dağ kutlesiyolur, kadınlarında qo. tte 😂😂😂
insan vücudu öyle bir yapıya sahip ki değişime inanamazsın tabi bu değişim sabır ve istemekle olur küçük bir tohum koca çınara dönüyor niye sen değişmeyesin