Necip Uysal :Beşiktaş benim yuvam, kapıdan kovulsam bacadan girerim , dedi. Sizce takımda kalmalı mı?

Beşiktaşlı futbolcu Necip Uysal, yönetimin kendisine önerdiği maaş indirimini "Kapıdan kovulsam bacadan girerim. Beşiktaş benim yuvam. Bir yere gitmem. Önerdiğiniz ücrete de imzamı atarım" diyerek kabul etti.
Necip Uysal :Beşiktaş benim yuvam, kapıdan kovulsam bacadan girerim , dedi. Sizce takımda kalmalı mı?
Necip Uysal :Beşiktaş benim yuvam, kapıdan kovulsam bacadan girerim , dedi. Sizce takımda kalmalı mı?
Cevapla