aldıgım iyi: çorum adliye yanı '' itiraf ediyorum benimle evlenirmisin beraber yaşlanmaya bir kalemde''
kötü: tencere tava herkes bi hava
Gerek davranışlarımdan dolayı, gerekse tipim ve boyum posumdan dolayı alıyorum.Kişiliğimi herkes över, adam gibi adam felan derler kız arkadaşım sınıfta tek erkek benken südyeninin içine bakabilir ve bakmayacağımı bilir sonrada bana helal olsun tarzında şeyler falan derler eski öğretmenlerimle felan karşılatığımda ne kadar değişmişsin çok yakışıklı olmuşsun felan derler, annem, kız kardeşim, kuzenim, bazı arkadaşlarım vb. kişilerdende alıyorum.
oyshh cok tatlisin, atesin varsa versene, omg u r so cutee-sweet-as hot as ny tea, can we order one of u vs diye duyuyorum arada ilginc iltifatlar
etmus senin işinde zor bu kadar talep. allah kolaylık versin:)
Çok güzelsin, öylesin böylesin vs.. gibi laf atanları iltifattan saymıyorum, duymuyor görmüyorum da hatta :) ama bir gün yanımdan geçerken 7-8 yaşlarında 3 sevimli çocuk bana bakıyordu ve gülümsedim o sıra aralarında "bana güldü!" - "hayır bana güldü" diye tartıştıklarında çok komiğime gitmişti tamam küçük gösteriyorum da yani o kadar da değil :))
çamur atmış:D
büyüklerimde bir deyim vardır. Bayanın kısası makbül uzunlar alınmasın. aktarıyorum sadece
o boy iyidir. 183 olup napcaksın
şükür etmek laızm. boyunda tam iyi.
Evet... Geçtiğimiz haftalarda maça giderken durakta otobus beklıyordum bir araba durdu önce tebrık etti sonra da bu renkler insana bu kadar mı yakışır taraftarın hasısınız dedi ve elimi öptü sırf tebrık etmek için ylu geri dönüp geldim iyi gunler dedi gitti...
Hangi takım
Fenerbahçe..
Siyah:)
:))))))))))))
-1:)
Cevap
5Cevap
Zombi gibisin demişti fazla muhabbetimin olmadığı bi çocuk.Bu bana yakınlaşma çabalarında ki ilk girşimdi galiba .
Hoşlanmanın ters şekilde dışa vurumu.
kendimi artık ünlü biri gibi hissediyorum.gelip saçlarımı elleyenler işte görüşlerine uymadığım için beni benim fiziki görünüşümle tavlamaya çalışanlar vs.düşün yakamdan.
allah kolaylık versin zor bi hayatın var:)
narsist dikkat
iyi: Ellerinde gözlerin kadar güzelmiş
kötü: buzdolabı
1 . güzel
2. anlamalı.
Nerdeyse her gün . En son reklam fılmı teklfı aldım :))
Oynuyacakmısın
Ünlü olma fırsatını kaçırıyorsun.
kendime pay çıkaracaktım. Konuşmuştuk bir zamanlar ünlü oldu:)
Evet hemen hemen hergün.İnsan ne yaparsa kendisine yapar.Zaten davranışımız kadar bu dünyada varız.
Kokulu ve üzerinde kalp olan bir çubuk satan genç elindekini alayım diye iltifat etti...
Daha iyisi de var... Bir gün durakta otobüs bekliyordum... Kravatım filan vardı böyle hafif maskülendim vs... Kulaklarım vardı Kırmızı Kafadan Geçmeli... 10 yaşlarında bir çocuk cep telefonu ile fotoğrafımı çekti... Güldüm geçtim...
o sözlerin çoğu tavlamak için, yoksa adam bunu evde düşünüp söylemiyoki, çoğuda bu yolla tavlanıyo kanımca :)
hıc kotu ıltıfat almadım.gozlerınız cok guzel saclarınız cok guzel falan yazıyordu.
Sarı çizmeli Mehmetlerden):
evet cok aldım ısyerıme cok kagıt geldı cıcek geldı.
ayyyyyyyyyyyyyyyyy tesekkur ederım:)o gene normal halımdı bı de makyajlı falan gorsen
dün kredi kartımı getiren kurye çok güzelsiniz elim ayağıma dolaşdı dedi...bu sayılırmı?
sayılmazmı ama anlamsız.
Anca internet üzerinden aldım
ne idi.
Havanızı sevsinler:)
espri olsun diye yazdım.
Evet bir kaç defa aldım.
Evet bir çok defa:)
en güzelini ve en kötüsünü yazarmısın.
hmmmmmmmmmmmmmmm kıımden aldın bakalım:)
Kötüsü yok:)En iyisini hatırlamıyorum.:))
almıslardır ıllaki ;)
Aldıysamda hatırlayamadım
vardır çok bu konuda tecrübesi olan.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar