İp atlamakla alakalı tavsiye verebilecek olan var mı, kaç set yapmak mantıklı?


İnternette 20 dk falan atlayın diyor ama ben 80×4 yaptıktan sonraki gün yuruyememistim. Bacaklarım çok kasiliyordu. Tabi daha yeni baslamistim. Yavaş yavaş ısınmak istiyorum bu işe. Kiko vermek için. Hedefim de yüksek. Sıkı bı program istiyorum. Sizce kendimi sakatlamayacak derecede kaç kez ve kaç periyot yapmam mantıklı. Bilgisi olan var mı?
İp atlamakla alakalı tavsiye verebilecek olan var mı, kaç set yapmak mantıklı?
Cevapla