Bence diyorum Adamlarda Thiago da oynasa Goretzka da oynasa hemen hemen aynı verimi alacaklar. Alman olması ve karantina dönüşü geliştirdiği fiziğiyle onu bir adım öne taşıyor diye düşünüyorum. Adamlar sistemlerinii milli takımlarının lehine olacak şekilde dizayn ediyorlar
Almanlar ayrımcıdır. Alman olan bir adım öndedir onlara göre Mesut biraz Türklüğünü gösterince olanları görüyoruz. Bu tip olay Barcelona da Rüştü varken de yaşandı. Dandik Valdes'i koydular kaleye, Ronaldinho Real'e slolum attığı golde asisti yapan Rüştü yedek kaldı.