Futbolda kaleci çok büyük bir önem taşıyor. Son zamanlarda ve öncesinde Türkiye'de pek çok başarılı kaleci yetişti. Şu anda Türkiye'de oynayan ve favoriniz olan kaleci hangisi?
Ben Muslerayı zaten çok beğeniyorum ve saygı duyuyorum. Onun dışında Mert Günok favorim.Bunun dışında Uğurcan Çakır ı da çok beğeniyorum.
Türkiye'de şu an oynayan kaleciler arasında favoriniz kim?
Fenerbahçeli olduğum için demiyorum ama Altay'ın refleksler çok iyi. Bana Neuer i andırıyor. Zaten söylemiş olduğun ikisi de çok iyi hakkını yememek lazım
Henüz gelişimini tamamlamadığı doğrudur. Dediğim şeye dikkat ettin mi bilmiyorum da bazen çok ters pozisyonda bile topa temas etmeyi başarıyor. O özelliği çok iyi
edu deme bana. Düşmana güven dosta korka veriyordu resmen. Şampiyonlar liginde kendi kalesine attığı gollerin haddi hesabı yok. Biz her maç edunun nanelerini temizliyorduk. Ama lugano iyiydi bence. Defanstan attığı golleri şimdi forvet atamıyor. Her yıl ortalama 6 golü falan olurdu. Ama edu tam kanserdi.
Bilmiyorum zico nun olduğu dönem bir tek ben öyle düşünmüyordum sanırım. Geri düşünce bile " nasılsa birazdan çeviririz maçı sıkıntı yok " diyordum. Edu da o dönemin oyuncusu o yüzden lugano ile beraber olunca hatırı var yani
zico nun dönemi zaten efsane ona lafım yok. edu maçlarda hep kendi kalesine gol atıyordu. Bu sebeple sevdiğim bir futbolcu değil. Hala şampiyonlar ligi maçlarını izleyince eduya sinirlenirim. Ama luganoyu çok severim. En azından düşmana korku verirdi. Kumpas sebebiyle gidince kendi kariyerini bitirmiş oldu. Kalsaydı kariyeri daha farklı ilerlerdi.
Allah belasını vermesin ya o günden beridir yüzümüz gülmedi. Gerçi lugano da paris e gitmişti hani fena bir yer değildi onun için. Yılın bidonu seçilmişti orada😀 bak mesela uefa da benfica ile oynadığımız maç dışında keyif aldığım maç olmamıştı. Yarı final oynamış olmamıza rağmen
Baroninin direkten dönen topunu hatırlatma lütfen 🙄 Ona hala sinir oluyorum. Luagno az maça çıktı pariste sonra da yavaş yavaş çöktü. Dediğim gibi kalsaydı çok farklı olabilirdi.
Sadece baroni mi. Kuyt meireles sow kaç top direkten döndü hatırlamam. Bildiğim tek gerçek var, rövanş maçını göz önüne alarak, ilk maçın kaç kaç bittigi önemli değildi. Öyle top oynadılar ki beş gole ihtiyaçları olsa atarlardı. Chelsea ile rövanş maçından sonra böyle ezildiğimiz bir maç hatırlamıyorum 😀
Ben bir süredir Fenerbahçeli futbolcuların o formanın ruhunu anlayıp taşıdığını düşünmüyorum. O forma alelade bir forma değil. Eskiden futbolcular kanının son damlasına kadar oynayıp o formayı terletirdi şimdikiler ise sadece maaşa falan bakıyor. Tekrar o birlik beraberliği sağlamak çok zor. En az 10 yıl gerek.
Bunu geçen sene mıydı önceki mıydı hatırlamadım da deplasmanda 3 0 kaybettiğimiz rize maçında çok fark ettim. Bu kadar ruhsuz bir arada olamaz. Em iyisi aslında uefa nin ülke olarak bizi bir 3 sene men etmesi. O zaman belki bir şeyler düzelir diye umuyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Muslera ve Mert'e iyi ama benim favorim Uğurcan Çakır.
iki reyiz D:
Muslera mert günok uğurcan çakır ve Altay bayındir gelecek sezon daha bir isim. daha. göre biliriz ligimizde genç ve yetenekli berke özeri
Ben Muslera ya uyuz oluyorum tipi çok gıcık , mert yakışıklı çocuk ama tercihim bu yönde
@efsane2533 ne der bu be
Knk adama sor bakim futboldan anlıyor mu
Anlıyorum neden anlamiyim 🙄
Anlasan zaten muslera derdin
@efsane2533 adam tipine göre yorum yapmış ne anlar böyle tipler futboldan
Ne varmış tipim de , siz kendi tipinize bakın önce
@everkeğii dediğim yanlış anlaşıldı galiba
Galiba 🤔
@evereğii kardeşim biz performansa göre yorum yapamanı istedik ondan öyle dedik
@efsane2533 knk adam fenerliymiş zaten
Fenerbahçeli olduğum için demiyorum ama Altay'ın refleksler çok iyi. Bana Neuer i andırıyor. Zaten söylemiş olduğun ikisi de çok iyi hakkını yememek lazım
ama sezon başında yan topları çok zayıftı şimdi biraz daha iyi
Henüz gelişimini tamamlamadığı doğrudur. Dediğim şeye dikkat ettin mi bilmiyorum da bazen çok ters pozisyonda bile topa temas etmeyi başarıyor. O özelliği çok iyi
her maçta değişen defans yerine sabit bir sitem kurulsa daha da iyi olabilir.
Kendi kalesine gol atan edu ve eküri luganoyu arar olduk. Mevkisi olmadığı halde defansta oynamayan adam kalmadı bu sene
edu deme bana. Düşmana güven dosta korka veriyordu resmen. Şampiyonlar liginde kendi kalesine attığı gollerin haddi hesabı yok. Biz her maç edunun nanelerini temizliyorduk. Ama lugano iyiydi bence. Defanstan attığı golleri şimdi forvet atamıyor. Her yıl ortalama 6 golü falan olurdu. Ama edu tam kanserdi.
Bilmiyorum zico nun olduğu dönem bir tek ben öyle düşünmüyordum sanırım. Geri düşünce bile " nasılsa birazdan çeviririz maçı sıkıntı yok " diyordum. Edu da o dönemin oyuncusu o yüzden lugano ile beraber olunca hatırı var yani
zico nun dönemi zaten efsane ona lafım yok. edu maçlarda hep kendi kalesine gol atıyordu. Bu sebeple sevdiğim bir futbolcu değil. Hala şampiyonlar ligi maçlarını izleyince eduya sinirlenirim. Ama luganoyu çok severim. En azından düşmana korku verirdi. Kumpas sebebiyle gidince kendi kariyerini bitirmiş oldu. Kalsaydı kariyeri daha farklı ilerlerdi.
Allah belasını vermesin ya o günden beridir yüzümüz gülmedi. Gerçi lugano da paris e gitmişti hani fena bir yer değildi onun için. Yılın bidonu seçilmişti orada😀 bak mesela uefa da benfica ile oynadığımız maç dışında keyif aldığım maç olmamıştı. Yarı final oynamış olmamıza rağmen
Baroninin direkten dönen topunu hatırlatma lütfen 🙄 Ona hala sinir oluyorum. Luagno az maça çıktı pariste sonra da yavaş yavaş çöktü. Dediğim gibi kalsaydı çok farklı olabilirdi.
Sadece baroni mi. Kuyt meireles sow kaç top direkten döndü hatırlamam. Bildiğim tek gerçek var, rövanş maçını göz önüne alarak, ilk maçın kaç kaç bittigi önemli değildi. Öyle top oynadılar ki beş gole ihtiyaçları olsa atarlardı. Chelsea ile rövanş maçından sonra böyle ezildiğimiz bir maç hatırlamıyorum 😀
O maç leblebi gibi gol attılar. Dediğin gibi 5 gole ihtiyaç olsa 5 atarlardı.
Gaitan kartal gibiydi gol atarken😂 keşke finalde eşleşmiş olsaydık nasılsa laneti vardı takımın belki kupa bizim olurdu
Elimize çok fırsat geçti ama değerlendiremedik. Bir daha da öyle kadro kuramaz Fenerbahçe
Ya bir mesut gelse alex sonrası orta saha problemi kalmaz. Çok lüks harcamalara yapmaya gerek yok da dediğingibi çok zor o ruhu o kadroyu kurmak
Ben bir süredir Fenerbahçeli futbolcuların o formanın ruhunu anlayıp taşıdığını düşünmüyorum. O forma alelade bir forma değil. Eskiden futbolcular kanının son damlasına kadar oynayıp o formayı terletirdi şimdikiler ise sadece maaşa falan bakıyor. Tekrar o birlik beraberliği sağlamak çok zor. En az 10 yıl gerek.
Bunu geçen sene mıydı önceki mıydı hatırlamadım da deplasmanda 3 0 kaybettiğimiz rize maçında çok fark ettim. Bu kadar ruhsuz bir arada olamaz. Em iyisi aslında uefa nin ülke olarak bizi bir 3 sene men etmesi. O zaman belki bir şeyler düzelir diye umuyorum
yakın tarihe bakacak olursak da 10 kişi kalmış küme düşme tehlikesindeki konyasporu yenemedik. O maçtan sonra tamam artık iflah olmaz bu takım dedim
En son alex in gol kralı olup şampiyon olduğumuz seneden sonrasını hafızamdan silmek istiyorum
Muslera, volkan babacan, altay.
Musleraaaaaa😍😍😍 💛❤
Muslera bir başka, kral adam
Trabzonun kalecisini beğeniyorum Uğurcan Çakır
Ben 200 kg şişko balinayım favorim yok
Rakipsiz muşlara
Muslera
Efenim kaleci dedi mi Muslera...
Muslera
Muslera tabiki 💛❤
Mert günok
Mert Gunok
Muslera tabiki 😊😊
Muslera tek gecerim