Yıllardır beden eğitimi dersi gördüğümüz halde neden şimdi olduğundan daha fazla yetenek ortaya çıkmıyor?

Yıllardır hepimiz beden dersi görüyoruz veya seçmeli olarak seçiyoruz. Buna rağmen ülkemizde potansiyel sporcu sayısı istenilen düzeyde değil. Bu şimdiki sporcuları küçümsediğim anlamına gelmesi. Benim sormak istediğim başarılı sporcularımızın sayısı neden yeterli düzeyde değil.
Yıllardır beden eğitimi dersi gördüğümüz halde neden şimdi olduğundan daha fazla yetenek ortaya çıkmıyor?
Yıllardır beden eğitimi dersi gördüğümüz halde neden şimdi olduğundan daha fazla yetenek ortaya çıkmıyor?
Cevapla