Çirkin ve fakir kızların, kendilerini BMW X6'mın önüne atması yanlış değil mi?

O adar yakışıklı ve zenginim ki, işe giderken defalarca fakir ve çirkin kızlar arafından tacize uğramaktayım. Kendilerini spor SUV BMW X6'mın altına atarak gerek tazminat, gerek benle tanışmak için malzeme edinmek durumuna sokan tüm fakir ve çirkin kızlardan nasıl kurtulacağımı artık bilemiyorum.

Hayır birgün gerçekten birisini kazara ezeceğim ve mahkemeye verip tazminat alacaklar, sonra babam bana çok kızıp altıma mercedes filan verecek. Yani hapse düşmam ama klasım düşer. anlatabiliyo muyum?

Sizce de bu kızların kendilerini benim BMW X6'mın önüne atmaları yanlış değil mi?


0|0
2922

En İyi Kız Görüşü

  • yahu tamam da yayalar araba içindeki adamı göremez ki

    semn seyir halinde iken yaya seni nası görcek

    hiçkimse de canını senin saçma araban için tehlikeye atmaz

    ama sen bu kafayla gidersen birgün gerçekten başına büyük bela açarsın

    ha bir de bu zihniyetterki adam senin gibi değil bmw sahibi olmak, isterse bill gates olsun asla değeri yoktur

    hatta eksi derecelerdedir gözümde

    biraz insancıl olmayı secin

    bu devirde bu kafa yapısında adam mı kaldı be

    karunu toprak yuttu,

    sultan süleyman vefat etti, hz süleyman hakka kavuştu

    sen biraz kendine gel bence

    bi bmw almıs kendini ne sanmaya başlamıs

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 28

  • " Sizler İşiniz Değilsiniz.. Sizler Paranız Kadar Değilsiniz.. Bindiğiniz Araba Değilsiniz..

    Kredi Kartlarınızın Limiti Değilsiniz.. Sizler İç Çamaşırı Değilsiniz..

    Sizler Dünyanın Şarkı Söyleyip, Dans Eden Pisliklerisiniz.. "

    2|4
    1|0
  • Sen bence çok paragöz bir insansın senin tek arkadaşın paran, kimsenin seninle seni sevdikleri için arkadaş olacağını zannetmiyorum paran için yanında olurlar zaten sevilcek bir tarafın da tek yaptığın insanları aşağılamak

    0|0
    0|0
    • sevilce tarafın da yok

    • Hepsini Göster
    • FESUPHANNALLAH! Şaka mısın olm sen ya:D Bi git işine yaa...

    • Tamam takılma sen bilirsin ama ciddiydim yani.

  • Sen ve senin bu hikayelerin olmasa bizi kim güldürecek? Bir sonraki masalında görüşmek üzere.

    Yılın komedi dalında senaryo birincisi olma yolundasın.

    1|1
    0|0
  • Ez onları bebekk ow yeeee

    0|1
    2|0
  • Bigün senin olayını anlıcak herkes. :)

    Baska bi soru baslıgında özel jetlerinden ve deniz araclarındanda bahsetmelisin.

    0|0
    0|0
  • Bazı insanlar yaşayamadıklarını yaşamış gibi yazar anlatırlar seninde durumun zor napmalı bilmem

    1|1
    0|0
  • Eğlenerek izliyoruz sizin dizilerinizi. artık okumuyorum. Direk başlık, direk cevap.

    0|0
    0|0
  • Hııı bizimde ferrarimiz var nolmuş yani ?

    0|2
    0|0
  • marjınal havalar superde abı bunun bı klası var ya?yapamıyosun olmuyor malesef bu sıtede bırı var ondan ders al derım

    0|0
    0|0
  • kendini cok beyenmissin allah vermis parayi ama baska seylerden kismis sende kimseyi fakir diye hor göremessin hele cirkinlikleriyle hic herkesin kendine göre göz zevki var seninki hitap etmemis demmeki.

    0|0
    0|0
    • ohooo bu eleman siteden atılalı çok oldu yaa:) daha neler neler sayıyodu kaçırmışsınız komediyi...

    • Hepsini Göster
    • EBRU GENE SİNİRLİYİZ HAYIRDIR

    • ona kalsa kızların ayakları leş kokuyo, ter kokuyolar yok siz daha havyar yemediniz mi ezikler gibi yığınla sorusu vardı ama deliydi deli:)sonunda şikayet ede ede bastırdık kıçına tekmeyi...

  • o bmwx6 nın tekerini patlatırım, serçeye muhtaç olursn

    1|0
    0|0
  • Mercedesi verirse ben senin pesinden kosarim. Cok ciddiyim. Mercedes e olan zaafimi bir ben bir Allah biliyor. :(

    0|0
    1|1
    • e bu cevabı okuyunca senin gibi görgüsüzler ayılara niye bu kadar ilgi var şimdi anlıyorum... ayı ayıyı sever zaten... hadi bakalım alan memnun veren memnun dağılın millet ayı mı oynuyor evet ayı oynuyor he he :)

  • Kabahat kizlarda senin gibilerinin poposunu kaldiklari hatta

    0|0
    0|0
  • ÇOK KOMİKMİŞ 'LocknLoad' KARDEŞ. ÇOK FİLM İZLİYORSUN ANLAŞILAN ?

    1|0
    0|0
  • Okumadım ama yanlıştır heralde.

    1|1
    0|3
    • bellı bı zamandan sonra puanlar bın bın mı yazılıyor:)

    • o değilde 70.000 üstü puan yapmışsan harbi asosyalsın leydim. benle bi kahve içer misin ?

    • Hem asosyalim, hem de bu teklifi kabul etmiyecek kadar da zor kızım.

  • birinin senin havani almasi gerek biyerlerin tavana yapiscak yakinda

    0|0
    0|0
  • Cool adamı özledik

    0|0
    0|0
  • @Lock sen tanrının ksye bahşettiği bir hediyesin 3<

    0|0
    0|0
  • Komikmiş.

    0|0
    0|0
  • yanlış senin kafandır.

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    8

Erkekler Ne Diyor 22

  • (bkz: trol olmaya geldim)

    (bkz: beyin.dll bulunamadı)

    1|2
    0|0
  • ben hala yatımdayım. senın kızlar fos cıktı hekaye gulum..

    x 6 nı getırde bızım bahcıvan cımlerı cope gotursun onla. one lan arabamı o...

    0|2
    0|0
  • Sanırım sıkılmaya başladım.

    2|3
    0|0
  • nereye kadar... sonuç

    0|0
    0|0
  • Paylaşım için teşekkürler

    0|0
    0|0
  • Genemi bu arkadaş yaaaa yönetmennn alın bunu sahneden artıkkk :D

    Bir psikiyatrist olarak senin beyninde bikaç sigortanın gevşemiş olabileceğini düşünüyorum...Şu X6 senin uzaktan kumandalımı ?

    1|0
    0|0
  • yazık sana ya.mazhar osmana yatıralım seni,bizlerde kurtulalım,sende kurtul.

    çok kolay değil mi burdan hava atmak.30una merdiven dayamış gösteriş budalası.

    asıl çirkin olan sensin.beş para etmezsin.

    0|0
    0|0
  • boşuna yaşıyorsun,k*çını kaşıyorsun özgür bey.

    1|0
    0|0
  • Dolarahahaha diye gülen hayatın sillesini yemiş bi fakir vardı o tutmadıydı

    0|0
    0|0
  • Taşak mı geçiyorsun n'apıyorsun anlamadım ki?

    Geçmiyorsan eğer şunu anla: bu dünyadan öbür dünyaya bi,r BOK(yanlış duymadın) getirem,iyorsun. Malınla hava mı atıyorsun? Hass!

    0|0
    0|0
  • Tavuk rüyasında kendini darı ambarında görürmüş !

    Senin rüyalarınla ilgilenmiyoruz, git rüya tabircisine anlat.!

    1|0
    0|0
  • inanırmısın sırf bu yüzden helikopter aldım

    0|0
    0|0
  • Bu adamın hikayeleri beni bitiriyo her başlıkta x6 görüyorum hemen bu aklıma geliyo :D zengin insan zenginliğinden söz etmez belkide araban bile yok x6 nın üstünde bi resim çekilde görelim :D

    0|0
    0|0
    • tabikide yok piskolojik bozukluk ben neden kendı arabamla alakalı bir konu açmıyorum ?

    • Hepsini Göster
    • ahahahahhaha

    • Şu anda süper zengin arkadaşımız parasıyla satın aldığı götünü gösteren teknolojisine bakıp gülüyo

  • çocuk boğarım seni, tarihe gömerim seni.

    1|1
    0|0
  • arkadaş kendini eğlendiriyo anladığım kadarıyla bu dünya rüyadır kardeşim gerçek ölümden sonra başlar fazla kaptırma kendini fişini erken çekerler :))

    0|0
    0|0
  • g*t tavan yapmış arkadaşın .d

    1|0
    0|0
  • İlahi komedyaaaa...Cağatay koçtuğ sen misin yoksa :)

    0|0
    0|0
  • bmw'yi satıp şahine bin hayatın normale döner:)))

    0|1
    0|0
  • al bir anadol bak keyfine C=

    0|0
    0|0
  • komik olmuş yahu

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2
Yükleniyor... ;