Erkekler sever egzoz sesini ama kızların çoğunluğuna gürültü gibi gelir. bu apaçiler bir öğrenemedi bunu.
Neyse bu parça sevenlere gelsin :D
Neyse bu parça sevenlere gelsin :D
bunu Kendini birşey sanan sersemler yapıyor.. lafıda yiyorlar ama Haberi olmuyor tabi :D ben nefret ediyorum bu tiplerden..
farkında değiller işte naparsın kendileri seviyor kızlarında sevdiğini sanıyorlar büyük proplem
ehehe mantıklı ama çoklar etrafta :D
Çok saçma. Tav olmuyoruz yani boşuna yapıyorlar. Kafamı şişiriyorlar 😒
bir bilseler anlayabilseler işte durum
Sen gel bizim verdimiz para kadar motora para ver seni görüyüm kardeş
merak etme kardeş bende de var motor. apaçilik yapmanın lüzumu yok.
kardeşim bende de 600 cc var. biliyorum neyin ne olduğunu. hani sen dedinya Sen gel bizim verdimiz para kadar motora para ver seni görüyüm kardeş diye bende para veriyorum ama işte çok para verdim diye apaçilik yapmaya kalkmıyorum onu demek istedim yanlış anlaşılmasın.
asfalttaki bir çakıl taşı bile havalarını söndürmeye yeter...
aynenn
Cevap
6Cevap
Hiç sorma be şu beyaz tenekeler yok mu leş gibi gaz kokusuylan boguyolar birde insanı amaaan. :/
bizim arabada onlardan ama aile arabası. apaçiler onuda kötülediler malesef.
yapacak bişey yok
O da onların kızlarla iletişim kurma şekli bir yerde saygı duymak lazım
Çok sinir bozucu bir gürültü, hoşlanmayı geç soğutuyor.
Bir gün birine dalacam ama kime yeter artık valla lanet girsin ya
off evet ya sürekli korna, motor sesi filan artist olduğunu sanıyorlar😏
Bizim burada çok fazla var yaa. Belediye dagitiyo gibi herkesin altinda şahin
Yo saçma değil homosapienslerden beri değişmedik 😂
Etkilediklerini sanıyorlar, soğuttuklarını bilmiyorlar işte... Bize de katlanmak düşüyor napalım
Eğer bir gün o tür insanların gittiğinini artık yaşamayacaklarını duyarsam kışın sivasta karpuz keseceğim. Bakın büyük yemin ettim o derece...
Ne bu şimdi dışarda duyduğumuz yetmiyor sanki
sevenlere gelsin dedim açmasaydın açıklamayı okumuyor musun
İyi ne çemkiriyorsun 😒
başkası olsa hakaretde edebilirdi açıklamayı okumanı tavsiye ederim
Herkes kendine yakışanı yapar😣
Teşekkür ederim.
Ne için
hakaret etmedim sana ve bu bana yakışandı. iyi bir şey yaptığımı hissettirdiğin içindi teşekkürüm.
Anladım görüşürüz
iyi geceler
Gercekten de cok saçma. Çok itici oluyorlar.
Ben korkuyorum :(
seninki daha kötü ya :D
Aracım var demeye çalışan eksik akılların eseri.
Çok saçma ve sinir bozucu
İtici geliyor bana
Ben genellikle küfür ediyorum 😁😀
saçma
2bira içip kendini rambo sananlar gibi.
Çok itici
Cok sacma
Iyyyy cok itici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar