Bugüne kadar dinlediğiniz en kötü futbol spikeri kimdi?
Evet bakalım maçı kazanabilecekler mi?
Hayır kazanmıyorlar
Bence Aykut ince. Efsaneyi hatırlayalım
Evet bakalım maçı kazanabilecekler mi?
Hayır kazanmıyorlar
Benim çocukuğum ve ergenliğim zamanında Muvakkar Ekrem Talu atlı radyoda maç anlatan spiker vardı.. Analtma şekli ''Kalcci degajı yaptı sağ taraftan aldılar hızla ileri çıkıyorlar , akın devam ediyor... kaleye bakıyor sut çeke bilir evet çekti ancak dışarı gitti''Artık sporcuların kim olduğunu sen bileceksin.
Cevap
12Cevap
Aykut ince'nin laflarını okusam otomatikman ses tonu da aklımda canlanıyor la bu nasıl bir anlatış şeklidir 😂
8-0 mi 8-0 lık bir maç da var. Neymar ben de atayım dedi attı 😂
https://www.youtube.com/watch?v=Ffm_4B9Xfi4
buldum videoyu
Videonun Kaçıncı dksında?
Sende şuna bak
https://youtu.be/1LhT9XZwCag
3.30 . dakikada atıyor
Ben olaya Fransız kaldım ne oldu
hmm anladım. Rahatsız oldun sanırım haklı olarak. Onun adına ben özür dilerim. Kusura bakma
Öylesine takip isteği attım sonra mesaj attı. Kısa kısa geçiştirmeye çalıştım ama anlamadı sanırım. Engelledim zaten şimdi önemli biri değil.
Pardon konuyla alakası yok ama ben soru soramıyorum neden acaba? Bir sorun mu var sitede? Bu konu etiketini kullanamazsin diye sürekli hata veriyor
Tivibuspr spikerlerinin bazılarını beğenmiyordum.
Saymaya kalksan çok var emin ol. Bence en beğendiğin kim diye sormak lazım onlar daha azınlıkta
Futboldan nefret ediyorum 😒
Aspor spikerleri çok kötü bence
İlker yasin
Aykut İnce
Hiç bakmam.
Hepsi iyiydi.
Ömer üründül
Fıtbola aram yok
Asporun kel spikeri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?