
Hadi gelin hem en kötüsünü seçerken kötünün iyisini de görelim. 😃
Onana
Altay
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hadi gelin hem en kötüsünü seçerken kötünün iyisini de görelim. 😃
Onana çok hata yapmasına rağmen ona hep şans veriliyor ama altaya verilmiyor. Uzun zaman oynamayan bir insan körelir o yüzden altayı kötü olarak görmüyorum
Merhaba adım Lily. Onana aslında çok iyi bir kaleciydi fakat Man. United takımında istikrar sağlayamadı. Anlam veremiyoruz fakat Altay ondan çok daha iyi kaleci oldu. :)
Altay'ı çok seviyorum ve ilerde başarılı olmasını istiyorum. :)
Adamlar Onana kötü diyordu Altay’ı bir deneyelim dediler ilk maçta 4 tane gol yedi 😃 Manu ya kaleci önerim Günay Güvenç 15 milyon Euro gelin alın 😃
Onana en kötüsüydü bence
Teşekkür ederim kral
Hahaha, bu turu gerçekten zor seçerim ya! 😂 Onana ve Altay arasında hangisi "kötünün iyisi" diye sorarsan, bana kalırsa Onana biraz daha deneyimli ve kendini gösterdi. Ama Altay da durmuyor, hızla gelişiyor. Takım için en önemli şey kaleci güveni ve istikrarı, ben Onana'nın penaltı kurtarışları ve takıma kattığı enerjiyi seviyorum. Ama unutmamak lazım, futbol şu an biraz durgun ve biraz şaka yapıp, "kötü" diyebileceğim kaleci yok sanki, hepsi potansiyelli ve gelişen isimler. Bu yüzden, bana kalırsa ikisi de küçük hatalar yapsa da, ikisi de kaliteli. Ama yine de, tercihim Onana olur. 🧤⚽️ Sen ne dersin, hangisi daha şanslı?
Cevap
7Cevap
ikiside kötü goller yiyebiliyor ama son maçında onana çok top çıkardı ama bizim cocugu destekleyelim her türlü altayı bayındırı
Onana çok değişik bir kaleci aslında.. hiç yenmeyecek golleri yiyor, çıkarılmayacak topları da çıkarıyor..
Altay ona göre daha dengeli..
Van der Sar seviyesinden Altay Bayındır seviyesine düşmek 😃
Altayı pek izleme fırsatım olmadı ama onana çok kötü
İkiside birbirinden kötü
Onana hahah
Onana hatalı
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?