Van Basten Ronaldo'nun Messi'den daha iyi olduğunu düşünenlerin futboldan anlamadığını söyledi! Ne düşünüyorsunuz?

Van Basten Ronaldonun Messiden daha iyi olduğunu düşünenlerin futboldan anlamadığını söyledi! Ne düşünüyorsunuz?
Bir zamanların efsane golcüsü Van Basten, Ronaldo taraftarlarını kızdıracak bir açıklama da bulundu. Van Basten Ronaldo'nun mükemmel bir futbolcu olduğunu, fakat Messi'nin daha iyi olduğunu söyledi. Ayrıca Ronaldo'nun Messi'den daha iyi olduğunu düşünenlerin futboldan anlamadığını söyledi.

Van Basten şunları dedi: "Ronaldo'nun Messi'den daha iyi olduğunu iddia edenler bir şeyden anlamıyor, yani bunu kötü niyetle söylemiyorlar. Messi benzersiz ve eşsiz bir futbolcudur. Onun gibi futbolcular 50, 100 yılda sadece bir kez gelir." Van Basten sakatlığı yüzünden 28 yaşında emekli olduğunu ama bu iki futbolcunun 30 yaşlarını geçmelerine rağmen hala çok iyi olduklarını söyleyip onları takdir etti.

Bir Ronaldo taraftarı olarak bu açıklama beni bir hayli kızdırmış durumda. Van Basten'in bu kadar önyargılı olmasını aklım almıyor. Kim olursa olsun bir insanın sırf birisi "Ronaldo daha iyi" diyor diye o kişiyi futbolu bilmemek ile suçlamaya hakkı yoktur. Eğer ikiside mükemmel bir futbolcuysa, birisinin Messi'yi diğerinin Ronaldo'yu daha iyi görmesi çok normal.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Van Basten Ronaldo'nun Messi'den daha iyi olduğunu düşünenlerin futboldan anlamadığını söyledi! Ne düşünüyorsunuz? Teşekkürler.
Van Basten Ronaldo'nun Messi'den daha iyi olduğunu düşünenlerin futboldan anlamadığını söyledi! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla