Ali Koç her seferinde Beşiktaş'a Galatasaray'a Trabzon'a laf atıyor Erdoğan fener divan üyesi ama ona sesi çıkmıyor sizce neden?Cumhurbaşkanımız fener divan üyesi Federasyon başkanı fenerli fotoğraf her şeyi anlatıyor
Ali Koç her seferinde Beşiktaş'a Galatasaray'a Trabzon'a laf atıyor Erdoğan fener divan üyesi ama ona sesi çıkmıyor sizce neden?
Sevgili kardeş, Erdoğan ne zamandır Fenerbahçe kongre üyesi aç bir araştır boş laga luga yapma. Siyasiler de tuttuğu takımların kongre üyesi olabilir lakin kulüpleri rahatlatmak için özel olarak devlet yaptırımı uygulayamaz.
fenerbahçe geçen sene devlet desteğiyle ligde kaldı yoksa fener düşerdi ne laga lugası anadolu takımları küme düşüyor fenerbahçeyi niye düşürmediler o zaman en kötü sezonunda ikinci devre birşeyler oldu tabi maçları satan satana
ben fenerbahçe mi dedim? sen devlet kulupleri rahatlatmak için yasa çıkarmaz diyorsun.. kulupleri diyorum bende 5 yaşındakine anlatır gibi anlatayım bari ne yaoayım... spor klüpleri için çooook yasalar çıkmıştır... Kenan evren lisesini alırken fenerbahçe... bu nedir... tribünleri yaparkende kaçak olarak izinsiz yapılmıştır mesela ama bu fenere özel degil... siyaset ve siyasiler her zaman spor klüplerini korumuş ve kollamışlardır
yeşim kardeş cinconu bende gram sevmiyorum ama g. saray hakkıyla götürdü hakemler makemler uydurma hep adamlar şampiyon oluyor valla hakemlede oluyor hakemsizde oluyor
sen okudugunu anlamıyorsun sanırım... neden adaletli olamıyorsunuz... Fener bahçe de spor klubu digerleriyle... bu ülkede bütün büyük takımlara ayrıcalık tanınmış ve koruyup kollanmışlardır diyorum ben... burda at gözlügü takan sensin... önce gerçekleri kabul etmek gerekir... ben beşiktaşlıyım ama stad yapacaz diye anıtlar kurulu kanunları gevşetti... olamaması gerek bir uygulama ve yanlış... yanlış herkez için aynı olmalı... sadece fenerbahçe çerçevesinden bakan sensin
ilyas kardeşim... büyük ve güçlü olanlar korunur ve kollanır... küçük olanlar her zaman batmaya mahkumdur bu sistemde... gs bjk fb ts bunların dışında kalan bir çok klup 2 hatta 3 evlattır :)) Adaletsizligin olmadıgı yerde kimse adaletten bahsedemez... savunanlarda.. gs ne kadar kirliyse fb o kadar kirlidir... bjk taşta... güç dengeleri dönemsel degişiyor o kadar ne adalet ne spor var bizde
Bu aleni belli İlyas, kadıköy de GS doğranıp yenilmedi fb. Ligin başından sonuna bazı maçlarda fb hakem hataları ile puanlar kazanmıştır. Ligde kalmasının 3 sebebi varsa 1. Hakemler 2 ersun yanalın ittirmesi 3 diğer düşme hattındaki adayların da puan kaybı yaşadığı haftalar daki şansı.
galatasaray beşiktaş fenerbahçe bu 3 klup adaletten bahsedemez gençler... çünkü her sene biri itilir.. genelde hepsi kollanır... senelerce... borç batagına girse vergi affı çıkar... birşey olsa devlet yardıma koşar... o yuzden 3 klupte aglamayacak... bu kadar net :))
ali koçu severdik ama böyle konuşması daha çok nfret ettiroyr kendini azizden iyidir dedik ama sizn başkan cincona bize beşiktaşa laf atıyor gene kulüpler birbirine girecek bakda gçör iknci devre
orası öyle de ali koç deplasmana zor gelir biraz gçeen sene sevdirmişti ama bu açıklamalarıyla zor adama linç girişimi olabilir çünkü tahrik edici konuştu dün
kardeşim divan üyesi olup olamdığını bilmiyorum ama bu fener masonlar gibi heryerde bağlantıları var bu sezon fener beşiktaş maçını izlediyesen cüneyt çakırın nasıl bir maç yönettiğini görmüşsündür beşiktaşın iki net penaltısı verilmedi
Erdoğan öyle sivas başkanı öyle mhk başkanıyla ilişkileri var. Var da var demezler diyemezler
1
0 Yorumla
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Spor > Sorular > Ali Koç her seferinde Beşiktaş'a Galatasaray'a Trabzon'a laf atıyor Erdoğan fener divan üyesi ama ona sesi çıkmıyor sizce neden?
En İyi Cevaplar