

Sivasspor Lig'de fırtına gibi esiyor umarım takımın istikrarı devam eder.
BeşiktAşk🖤şampiyon olur umarım. Öz eleştiri yapacak olursak Galatasaray'a kötü durumda.


Geçen sezonda kötüydük ama buna rağmen şampiyon olduk, bu sezonda şampiyonluğun en büyük favorilerindeniz, bu sezonu şampıyon olamayacağımızın kesin bir garantisi de yok yeniden çıkış yapabilir ve şampiyon olabiliriz.
Eğer başka bir takım şampiyon olursa bunu başakşehir veya Trabzonspor olmasını tercih ederim. Başakşehir şampiyonluğu hakediyor, son yılların en iyi yükselen takımı geçen sezon şampiyonluğu kaçırsalar da bu sezon da şampiyonluğa çok yakın olduklarını düşünüyorum. Trabzonspor daha önceki sezonlarda inişli çıkışlı göstermiş olduğu performansla bir türlü rayına oturtamadıkları sorunu çözmüş ve bu sezon gençleri ile sturigede, mikel, ekuban ile çok iyi bir kadroya sahip olduklarını düşünüyor hatta şampiyon da olabileceklerini düşünüyorum.
Galatasaray olamazsa ya başakşehir ya da Trabzonspor şampiyon olucaktır.
Forvet sorununuz daha çözülemedi kardeşim umarım çözülür. Trabzonspor sakat oyuncuları olmasına rağmen ligdeki performansı göz doldurucu
Bir erkek olarak futbol ile hiç aram yok 😁
Ulkenizde futbol holiganlik şeklinde. Bilimsel sınırları olan bir futbol değil de daha çok hırsa dayalı.
Mesela alt yapı konusunda çok iyi değiliz. Kendimiz oyuncu yetiştirmek yerine hep dışardan almaya bakıyoruz.
Beyaz zambaklar ülkesi kitabında çok güzel anlatıyor bu durumu. İnsalar futbola bağlı ama bu bağlılık ölümcül hastalık gibi.
Alt yapı konusunda biraz haklsınız. Altınordu ve Gençlerbirliği en güzel örnek alt yapı konusunda
Maalesef haklısınız, buna karşı çıkınca bazıları sizi suçlar
Teşekkür ederim iyi geceler dilerim :)
Her ne kadar kötü de olsak bu sezon Galatasarayımın şampiyon olmasını istiyorum. O olmazsa Göztepe olsun isterdim. Onun dışında favori olarak hiçbir takımı görmüyorum. Ha bir de Başakşehir olmasın yeter.
Göztepe eski formunda değil kötü sonuçlar alıyor ama inşallah toparlar
İnşallah toparlar tabi. Bir İzmir takımının düşmesini istemem.
Cevap
89Cevap
Takım tutmuyorum ki gadası
Fenerbahçeliyim ve tabii ki fenerbahçeyi destekliyorum ancak illa başka bir takım olacaksa beşiktaş olsun cinconluların şampiyonluğunu atlatmam bir hafta sürüyor jfhdnd
Ksk demeni beklerdim:))
Gerçekçi olmak önemli :D
Peki, 😀
Uzunn vadede Galatasaray yine şampiyonluk yarısına girer ve mutlu sona ulaşır.
Reis sizin takımın şansı yok mu?
Bizim takım galatasaray zaten
Bir ara çalıştırdığın onu kast etmiştim
Çalıştırdığım bir yer yokki
Fenerbahçeliyim. Ama süperligde bu sene iyi oynayan takım yok. Klüplerin ekonomik krizde olup transfer yapamaması bunda büyük etken..
İyi oynayan derken Trabzonspor'a ya da Sivasspor'a haksızlık olur
2009 da yarim kalan isimizi tamamlamaya geliyoruz (fenerbahce bizim icin sivasta alarm verdi seferberlik ilan etti avrupanin dikkatini cektik dunyaya adimizi duyurduk daha ne ):) sivasspor yigido
Beşiktaşliyim ama adil bir şampiyonluk olsun emekleriyle olsunlar şerefli bir şampiyonluk olsun da kim olursa olsun
Bir Erzurum lu olarak tabi ki Sivasspor u destekliyorum
Futbolla ilgilenmeyeli baya olmuştu ne olmuş bu takımlara böyle kimler gerilemiş kimler başa gelmiş hey yavrum hey😂
Malatyaspora sempatim var sadece. Umarım başarılı bir sezonu geçirirler
Beşiktaşliyim bjk şansı olmasa Trabzon olmasını isterim
Merhaba,
Takım tutmuyorum. O yüzden yok. İyi olan kazansın...
Vay be bizim takım 6. siradaymis :/ bu kadar yakinim futbola işte
Beşiktaş ayrıca bu paylaşımı bir bayanın da yapması daha hoş olmuş
Sivas ama şampiyon olamaz. O yüzden fenerbahçe. Senin favorin ne?
BeşiktAşk🖤 favorim. Şayet onun haricinde ligde mücadele etmemesine rağmen ksk derdim
Alsancak stadı da yıkılınca, o eski heyecan yok dediğim
Ligin en iyi futbolunu oynayan Fenerbahçe tabi ki..
Türkiye'nin tek kadın kulüp başkanı olan Kayserispor artık kırmızı çizgimizdir 💛❤️kadınlar sosyal alanda daha da etkili olmalı saygıdeğer vatandaşım
Galatasaraylıyım ama bu sezon çok kötü durumda transferler tutmadı doğru düzgün oyun yok ortada.
3 buyukler fos favorim bassksehir gsliyim bu oyunla sampiyon olmak istemeyiz
Tff başkanı nihat özdemir mhk başkanı alp yalman şikebahçe başkanı Ali Koç 3 gün önce ali kocun ofisinde 2.5 saat görüşmesi ligin nasıl olacağı beli
Fenerbahçe'm şampiyon olacaktır sezon sonunda.
Fenerbahçe 💛💙 sen çok yaşa canım feda olsun sanaa
Fenerbahçeliyim inşallah sivasspor olur hakediyorlar çünkü
4 büyük hariç hepsini canı gönülden destekliyorum.
Peki favori takımın hangisi :)
Süper ligden tutmuyorum ya :D
Olsun öğrenelim hangi takıma gönül vermişsin
Aberdeen Fc
İskoçya takımı başarılar dilerim
1. Trabzonspor
2. Başakşehir
3. Fenerbahçe
4. Sivasspor
şeklinde gider..
Galatasaray kotu de olsa iyide olsa herzaman
Sana da o yakışırdı:)
Boyle onemli, olmazsa olmaz, kritik bir şeyi sana açıklıyacagimi dusunmedin umarim?
BTC gördüm geldim
Bitcoin ne kazandırdı bir dönem..
Futbolla ilgilenmiyorum 😁
Süperlig insana heyecan katıyor favori fener veya bjk
Hiç kuşkun olmasın bu sene şampiyon göreceğiz Beşiktaşımızı :)
Galatasaray bir tarafımda göztepe
Fenerbahçeliyim💛💙
Antalya sporu desteklerim
Cimbom tabii ki. Alıştık şampiyonluğa :)
Sivasspor şampiyon bu sene mevzu bitmiştir.😂
Aleykümselam :)
Doğarken besik olurken tas
besik💖tas
Allah’a çok şükür Beşiktaşlıyım
Anadolu takımı kazansın.
Beşiktaş adama besmele çektirir 🦅
En büyük Fener..;))..
Göztepe de yuregimiz kazanmasa da fark yapmaz
BEŞİKTAŞ tabi ki 😎🏁🦅
100 yaşında mutlu ol Fenerbahceeeeeee 💋
Cimbom olur yine mayislar
Beşiktaş
#Emirhancankir1
Fenerbahçe
FENERBAHÇE
Fenerßahçe 💛💙🤞
Biz düşük yaptık bu sene
geçmiş olsun knk
Sağol bro
Beşiktaş.
Hiçbiri nofutbolnostres
Sivasspor 💪❤
Fenerbahçe
Bizi düşürdüler bizi
Fenerbahce
Beşiktaş
Yeni Malatyaspor
GS ve digerleri.
GalataSaray 💛❤
Alanya spor
Galatasaray
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar