Abi böyle vizyonsuz ve çirkef insanların ağzından futbolu duyunca insana tiksinti geliyor bilgisi olmadığı halde kendini ilgileniyomuş gibi göstererek bu kadar güzel bir dal üzerinden iğrenç bir şekilde çirkinleşerek prim kasmalar falan fişman önünüze çıkan her soruya cevap vermek zorunda değilsiniz saçmalığa dönüşebiliyor bir söz söylüyor bir tez savunuyosanız altını doldurun boş boş hakaretlerle kendi çapınızda yükselme üstünlük hislerine kapılmayın son derece itici duruyor herkes eleştiri ve fikrini söylemek açısında özgür ve hür ama sizin gibilerin yaptığı futbolu kirletmek ve direktmen cahilliğe giriyor
En İyi Cevaplar