Kitap okumanın konuşmaya faydası ne kadardır sizce ?

Hiç kitap okuma alışkanlığım yoktur, eğer başarırsam yarın başlamayı düşünüyorum.

Belki okudukça çok keyif alacağım, ama benim asıl amacım, konuşurken daha uzun cümlelere girebilmek. Kelime dağarcığımı genişletmek istiyorum, farkettim de çok sıradan cümleler kuruyorum. Düşündüğüm şeyin Türkçe karşılığını bilmediğimden aynı kelimeye 5-6 farklı anlam yüklüyorum. Bu da kendimi net ifade etmemi engelliyor büyük ölçüde..

Kitap bu isteklerime yanıt verir mi sizce? Okuyanlar, kitabın faydalarından bahsederse çok minnettar olurum.

Bu arada kitap tavsiyeleri de varsa alabilirim. Teşekkürler...

Kitap okumanın konuşmaya faydası ne kadardır sizce ?
Cevapla