Kitap okumanın konuşmaya faydası ne kadardır sizce?

20 yaşındayım. Bu yaşıma kadar düzenli bir kitap okuma alışkanlığım olmadı. Ancak bir yerden sonra tak etti. Uzun cümleler kurmakta zorluk çekiyorum, kelime dağarcığım geniş değil, duygu ve düşüncelerimi açıkça dile getiremiyorum, bu durumdan kurtulma çabası içerisine girdim. Ve kitaplara sarıldım. 1 haftadır neredeyse günde 60 sayfadan fazla okuyorum. Sevmeye ve şimdiye kadar neredeydim diye sormaya başladım kendime. Sizce kitap okumanın konuşmaya etkisi var mı? Varsa ne kadar bir süre zarfında kurtarır beni bu durumdan? Bu konuda aydınlatabilecek biri var mı beni? Sadece kitap okumak yeter mi konuşmamın düzelmesi için?
Kitap okumanın konuşmaya faydası ne kadardır sizce?
Cevapla