merhaba arkadaşlar, 1 senedir yakkaşık squad yapıyorum kendi kendime 3*15 günde sanki kalktı ama bazıları diyorki bacaklarının incelir ben incelsin istemiyorum anlayan varmı?



Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Squat bacağı da çalıştıran bir hareket. Kaslar çalıştığı için muhtemelen incelmez. Ama mevcut durumuna göre çok hafif çalıştırırsan incelebilir tabii :) Kasları zorlarsan gelişir ve kalınlaşabilir. Vücut ağırlığı ile 3*15 yapıyorsan pek kalınlaşacağını da sanmıyorum.
Kaç yapmam lazim. s
sayısı değil sıkıntı, zorluğu. bulgarian split squat, cossack squat (side lunge) gibi daha zor hareketler ya da ağırlıklı squat yapman daha yararlı olur
Anladm Tesekkürler :)
rica ederim. halihazırda gayet güzel, daha da güzel olacak umarım :D
Haha umarm Tesekkürler :)
kolay gelsin
hey maşlalah beeee :D
bunca yıldır yoğurtucuyum böyle kase görmedim :D
kalınlaştırır evvett
iyi bari :D
Her zaman 3*15 calisiyirsan yetmez sana setleri agirlastir
agırlaştırırsam zayıflatırmı, bacaklarımı irileştirsin istiyorm
Ağırlıklı olarak devam etmen lazım setlere
hee anlaşıldı agırlık almam lazım :)
Alman şart değil mesela 2.5 veya 5lt şu şişelerinin kullanabilirsin illaki almana gerek yok 😉 ama bence kalclarini güzel zaten fazla kafana takma derim yoksa Kardashian gibi bişey olmasınlar 😀
yok ya o yapı yok bende o kadının kalçası kendiligindne geniş zaten :D ben minyon ve zayıfım
Ne kendiliğinden sonradan olma o ama ameliyatla 😀😂 minyon mu himmm o zaman daha güzeldir 😀
evet haha neyse sagol :D
Tam ihtiyacım olan şey şuanda yaaa 😂😂 neyse kaç sen kaç 😀👿
ihtiyacın olan şey ne :d
Şu kalçalar 😋😋
squad bacak inceltmez.. aksine sıkılastırır ve kas oranını arttırır..
her gün aynı sayıda yapıyosan bir süre sonra formda kalırsın daha da büyütemezsin ;)
küçülmesinde sorun yok :)
Evet olablr baaklarm sertlesti sanki
squat yapacağına bırak iki kişi seni övsün bak nasıl da gökyüzüne kadar kalkıyor dsfksşifs
onu sürekli yaşıyorum benim demeke istedigim bacagm incelsin istemiyorm
foto karanlık bişey anlaşılmıyor zaten. madem istemiyorsun incelmez umarım
umarım evet karanlk çekme açımdan dolayı
anladım
böyle çok çok iyi ama yaaa
teşekkürler bacaklarm incelirmi acaba ben zaten zayıfım incelsin istemiyorm ondan
iyi bari soruma net cevap veren olmuş
Harika görünüyor bırak böyle kalsın... Günlük hafif yürüyüşlerle falan koru bu halini
olabilir yürüyüş zaten dans ediyorm
Tamam işte başka uğraşıp bozma bu güzelliği
tamam teşekkürler :)
Rica ederim
squat bacak kalınlaştırmaz şekillendirip güzel bir görünüm verir
eski ve yeni hal olarak paylaşsan
eski hali yok ki
yani çekmedim kendi popomumu izlicem galeriyi açıp :D
haha çıkarmadım :D ölçüm 87
tamam senimi kırıcam öyle olsun :)
teşekkür ederim :))
:* mucx
Gerçekten çok güzel popon var. bayıldım.
teşekkürler *-*
Rica ederim. Azmın çok güzel sonuç çıkarmış. Tebrik ederim.
teşekkür ederim :)
kendim için sporu severm birilerine begendirmek için spor yapılmaz
Tabi doğru diyorsun.. Ama spor hem sağlık için hemde diksiyon için çok önemli..
Sende hem sağlıklı hemde çok hoş bir vucuda sahip olmuşsun :)
evet öyle olmalı herkes için :)
Eğer boyunda uzunsa manken gibisin :)
1.62 46 kilo
Bence çok iyisin.. Ama bana göre kıssasın biraz :))
Taktir ediyorum böyle güzel fiziğe sahip olduğun için :) <3
teşekkür ederim boyu degiştiremiyoruz daha kısada olablrdi bunada şükür :)
Kesinlikle öylee... Her halimizle şükür etmeliyiz.
Sen çok şükür et.. çok kişinin isteyeceği şeyler mevcut sende :)
teşekkür ederim hepimiz :)
Hangi şehirde yaşıyorsun?
Ben bunu burdaki kadınlara nasıl anlatıcam yaa
anlattt
Yanı squat çok temel ni hareket bence bacak ve kalça içinde mucize bekleme
Hele bide ağırlıksız yapıyosan
Vücudu eritip şişirmek yapılan antrenmanla fazla ilişkili değildir.
Beslenme ile ilgilidir.
İmm anladim *-* Tesekkürler
güzel olmus, devammm <3
teşekkürler <3
adın ne senin güzel popo :D
ad yok :D
aa nedenn gizlisin zaten :D
güzel kalçan var güzel seks yapılır senin ile
aa ben nasıl diye sormuştıum sagol güzel dedigin için*-*
birde bu kalçaya güzel dantelli külot gider canım :)
evde var zaten :d
ne var şu an üstünde istersen özelden yaz :)
Sporcu olarak yorum yapmamı ister misin
Tabiki?
Arkadaş ekle istersen ordan detaylı yapayım ve bundan sonra neler yapman gerektiğini konuşuruz
Kasli olabilir guzel fitsin 😏
teşekkürler :)
Detaylı bilgi vermemi istersen yazabilirsin
öncesi sonrası yok mu
çekmedm öncesini. s
Ya gpgusler?
sorum popoyla ilgili
ee napim aa
Terbiyesiz.
Kas yapar zaten
evet istedigim irileşsin kaslanabilir
Arada vurdur kalkar
çok komksn sen ya
Sürttrmeden oluşmaz kalça
sürtmeye gerek yok ben sporla kaldırırım sen beni düşünme :d
Çok yağlısın bacım
yaglımı :D popo ölçüm 87
Selülitli 😃
haha 0 selülüt :D şansına küs
Senin gibisi yoktur diyordum
yok canım yokk
Bisiklete bin daha çok faydası olacak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar