geç olsun güç olmasın mı?
güç olsun geç olmasın mı?
bir iş yaparken , bir şeye karar verirken vb. hangisini uygularsınız ?
güç olsun geç olmasın mı?
bir iş yaparken , bir şeye karar verirken vb. hangisini uygularsınız ?
ikisinden de nefret ederim..
bu yüzden ilişkilerimde de hep beni yormayan ve hiç bir şeyi ertelemeyen insanları tercih ediyorum.. İsterse çirkin olsun farketmez.. Güzelin peşinden koşup sürünmektense, çirkinle kol kola gezip hayatın tadını çıkarmak çok daha iyi..
Bir şeyin geç olması, aynı zamanda güç olması demektir.
Bir şey olmasının istendiği zamanda değil de çok sonra olmuşsa, o şeyi olmuş saymanın bir anlamı yoktur. Her şey yaşanması gereken zamanda yaşanırsa güzeldir.
Bir şeyi çok istersem güç olsun geç olmasın derim çünkü sabırsız bir insanım. Fakat güç olması bana zarar verecekse geç olsun güç olmasın derim.
ben biraz dakik biriyimdir bişeyi planladıysam güç olsun ama geç olmasın karar verdiğim şeyi ertelemem asla
Cevap
27Cevap
Geç,güç bunlar hep mukadderat. Olacağı varsa geç de olsa oluyor,güç de olsa oluyor.
İtikadım bu yönde..
Gec olsun güc olmasin secenegi uygundur..
Lakin ben sabırsiz biriyim erken davranıyorum bazi durumlarda..
Buda hos bir davranıs degil aslında sonuclari pek iyi olmuyor..
Bundan kaynakli varsın gec olsun ama güc olmasin..
Ben sabırsız bir insanım güç olsun geç olmasın diyenlerdenim :)
Yeterki gec olsun güç olacağına deyip hayırlısini eklerdim
Risk yoksa güç olsun gec olmasın.
risk varsa geç olsun güc olmasın
Aceleye baglı birşey
geç olsun hatta çok geç olsun hatta hiç olmasın nan ben yatağımda uyuyum hep hiç iş olmasın :(
güç olsun geç olmasın.çünkü biliyorum ki kaybettiğim her zaman ölürken bana acı çektirecek
Geç olsun güç olmasın erken olanların her zaman sorun olduğunu gördüm... 5 puan güzel soru
--------------------- hayırlısı be gülüüüüüüümmm ------------:D:D:D
Güç olsun geç geç olmasın. :D
hep geç olsun ama güç olmasın demişimdir,hayırlısı
Geç olmasın yaa hayat kısa
Güç olsun ama geç olmasın.Zaman önemli.
Benim için hayırlısıysa olsun daha uygun :)
geç olsun güç olmasın...
Guc olunca gec oluyor zaten.
güç olsun geç olmasın. hayat çok uzun değil :)
Yaw yeter artık ne olacaksa olsun!
Güç olsun geç olmasin, pratik zeka herkeze lazim
değişiyor ama en iyisi hayırlısı olsun.
geç olsun güç olmasın :)
Yerine göre seç kullan kdjchfk
Sabirsizim. Guc olsun. Gecikmesin.
Geç olsun güç olmasın
Güç olsun da geç olmasın..
Sabırsızım çünkü
Geç de olmasın, güç de olmasın.
geç olsun güç olmasın
geç olsun güç olmasın
Çay olsun da ne olursa olsun :D
Geç olsun güç olmasın.
geç olsun güç olmasın
geç olsun güç olmasın diyenlerdenim.
Geç olmasın kolay olsun :D
sabrın sonu selamettir.
geç olsun güç olmasın
hayırlısı neyse o olsun ://
fark etmez ne olursa olsun dünya s.kime minare
İşten işe değişir :)
geç olsun güç olmasın
yanlışlıkla oldu yemin ederim :D bir daha olmaz
geç olsun nolcak
Hayırlısı olsun..
ikiside degil
Olsun lannnnn
bilinmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar