Fenerbahçe 1959 öncesi 9 şampiyonluğunu istemekte haklı mı?

Fenerbahçe 1959'dan önce amatör olarak milli küme adı altında oynanan ulusal şampiyona'da 9 şampiyonluğa ulaşmış, ve bu şampiyonada sadece İstanbul , Ankara ve İzmir takımları katılmış yani türkiye'nin genelini bağlamayan bir şampiyona... ve aynı yıllarda aynı tarihlerde türkiye futbol federasyonu şampiyonası oynanmış başka takımlarla ve aynı yıl iki takım şampiyon olamayacağına göre bu şampiyonlukların geçersiz sayılması doğaldır... polemik olmasın diye beşiktaş'ın iki şampiyonluğunun sayılması 1959'dan önceki iki sezon türkiye'yi avrupa'da temsil etmesidir... bence ali koç başarısızlığının üstünü örtmek için ve gündem değiştirmek için yaptığı bir girişimdir ve masa başıyla nasıl galatasaray'ın tekrar önüne geçerim hamlesidir ve fenerbahçe başkanına yakışmayan ucuz bir harekettir! Madem takımın zayıf o zaman iyi hoca getirip iyi transfer yapıp 3 sene üst üste şampiyon olup galatasaray'ın önüne yine geçebilirsin yani bu işi masa başında yapmasını onun başarısızlığına bağlıyorum, kaldi ki madem böyle şampiyonluklar vardı neden 60 yıl beklediniz hakkınızı aramak için diye adama sorarlar? Siz ne düşünüyorsunuz?
Fenerbahçe 1959 öncesi 9 şampiyonluğunu istemekte haklı mı?
Fenerbahçe 1959 öncesi 9 şampiyonluğunu istemekte haklı mı?
Cevapla