Futbolda 3. lig'de bir takimda oynayan bir oyuncunun (1. grup, 2. grup, 3. grup fark ediyormu bilmiyorum) maasi nekadardir? Bu maasi aylik mi aliyordur (veya haftalik yoksa yillik mi)? Bunun disinda birde performansina gore maas aliyormudur? Ayrica (baska) bir takima transfer oldugu zamanda belirli bir miktar aliyormudur? Aliyorsa bu nekadardir? Bonservis bedelsiz nedemektir? Bunlar disinda kaldigi tesiste faydalandigi seyler nelerdir?
Merak ettigim birsey daha var: bildigim kadariyla haftada 1 kez mac oluyor. Bunun disindaki gunlerde neler oluyor? Hergun antrenman mi oluyor? Antremanlar ve maclar disinda oyuncular istedikleri zaman istediklerini yapabiliyorlarmi yani tesiste kalma mecburiyetleri yok mu? 1 odada kac kisi kaliyorlar mesela? 3. lig'de oynayan bir oyuncunun gunu nasil gozukuyor nelerden ibarettir yani.
Kisaca futbol'da 3. lig'de oynayan oyuncularila ilgili herseyi merak ediyorum cevaplarsaniz cok sevinirim
Merak ettigim birsey daha var: bildigim kadariyla haftada 1 kez mac oluyor. Bunun disindaki gunlerde neler oluyor? Hergun antrenman mi oluyor? Antremanlar ve maclar disinda oyuncular istedikleri zaman istediklerini yapabiliyorlarmi yani tesiste kalma mecburiyetleri yok mu? 1 odada kac kisi kaliyorlar mesela? 3. lig'de oynayan bir oyuncunun gunu nasil gozukuyor nelerden ibarettir yani.
Kisaca futbol'da 3. lig'de oynayan oyuncularila ilgili herseyi merak ediyorum cevaplarsaniz cok sevinirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar