Futbol'da 3. lig'de oynayan oyuncularin maaslari ve diger kazanclari nelerdir?

Futbolda 3. lig'de bir takimda oynayan bir oyuncunun (1. grup, 2. grup, 3. grup fark ediyormu bilmiyorum) maasi nekadardir? Bu maasi aylik mi aliyordur (veya haftalik yoksa yillik mi)? Bunun disinda birde performansina gore maas aliyormudur? Ayrica (baska) bir takima transfer oldugu zamanda belirli bir miktar aliyormudur? Aliyorsa bu nekadardir? Bonservis bedelsiz nedemektir? Bunlar disinda kaldigi tesiste faydalandigi seyler nelerdir?

Merak ettigim birsey daha var: bildigim kadariyla haftada 1 kez mac oluyor. Bunun disindaki gunlerde neler oluyor? Hergun antrenman mi oluyor? Antremanlar ve maclar disinda oyuncular istedikleri zaman istediklerini yapabiliyorlarmi yani tesiste kalma mecburiyetleri yok mu? 1 odada kac kisi kaliyorlar mesela? 3. lig'de oynayan bir oyuncunun gunu nasil gozukuyor nelerden ibarettir yani.

Kisaca futbol'da 3. lig'de oynayan oyuncularila ilgili herseyi merak ediyorum cevaplarsaniz cok sevinirim
Futbol'da 3. lig'de oynayan oyuncularin maaslari ve diger kazanclari nelerdir?
Cevapla