⚫⚪ Dünkü Kasımpaşa maçının 2. dakikasında sakatlanıp oyundan çıkan Dorukhan Toköz ve kulüp doktorumuz Sarper Çetinkaya... Sen iyi ol yeter be Dorukhan. Sana ihtiyacımız var♥
Dorukhanla Burukhanla olmaz bu is. Pas yapan, kaliteli, fiziksel acidan güçlü ve hizli, ayni zamanda kafasi calisan adamlar lazim. Dorukhan vasat kalitede bir oyuncu. Normal sartlarda şampiyon olacak takımda sonradan oyuna girip bazen sure almasi gerek. Dorukhan'a umut baglamak bu takimin seviyesinin düştüğünü gosteriyor. Dorukhan'in cok yetenekli oldugunu degil...
Birincisi Dorukhan Toköz gayet başarılı ve istikrarlı bir futbolcu. Daha önceden de çeşitli mevkilerde görev alması onu ÇOK yönlü bir oyuncu yapıyo. Şu an takımda gerçek manada hisseden, gerçek manada ARMA uğruna gayret gösteren istisnalardan.
Oguzhan da bu yasta gelmisti ve uçuyordu. Simdiki Doruk'tan iyiydi. Elif Elmas, Dorukhan'dan iki yas küçük ve daha iyi. Bruma 20 yasindaydi, simdiki Dorukhan'dan cok daha üstündü. Ben Dorukhan'i yasitlariyla kiyasladigimda o kadar abartilacak bir sey goremiyorum. Genk macinda, Galatasaray macinda, Trabzon ilk yarida, Malmo macinda, Alanya'da sahadan silinmişti.
Yav bu adam 1996 dogumlu. Yusuf yazicidan bir, albulkadirden iki yas buyuk. Ve ikisinden de daha kotu. Trabzonspor Besiktastan daha iyi bir takim mi ki onlarin genclerinden daha kotu bir gence umut baglayayim?
Dun Erman Özgür de diyor ki:Ekonomik acidan sorlu gunler gecirdikleri donemde Fatih'e sans tanımalilar. Ulan bana sans tani hic degilse tercuman oladak kalirim kulube faydam dokunur. Millet parasizliktan kafayi yemis. Dorukhan, Necip, Fatih gibi adamlar Goztepeye Rizeye Sivas'a icerde oynar; Edirneden disari ciktiklarinda tokatlanip geri donerler.
Ah ah söylenecek çok söz var da... Fikren orman ve Şenol Güneş gitmeli artık taze kana ihtiyaç var... Fikren ormanı salın tff başkanlığına Şenel Güneşi de milli takıma gönderin en az 8 tane oyuncunun bileti kesilmesi lazım benim gibi sağlam futbol izleyen kişiler olsa scout ekibinde varya Barcelona yanımızda halt yemiş olur
Bikere Fikret Orman TFF'ye gitse neler olur senin haberin var mı? Artık başlar her takım BEŞİKTAŞ'ı tutuyo diye. TFF başkanı sıradan biri olamaz. Hele taraf tutan hiç olamaz.
Şöyle bir durum var kurnazlık iyidir her zaman. Bak ali dürüst var tff de GS yi çok rahat kolluyorlar aziz yıldırımın lobisi sağlamdı takımı hiç ezdirmedi gerektiği yerde hakem odasını bastı kim sesini çıkartabildi? Ama orada Beşiktaş'ın B sini koruyacak adam yok yıllarca hakkımız yenildi bazı şeylerde efendiliği bırakın marjinal düşünün ha başkası olursa bir şey diyemem yine olan bize olur 2 senede bir feda deriz böyle bu kafayla hakkımız yenilince de twitterda gündem yaratırız anca
Doktor bu ne 😄abartmış gereksiz pohpohlanıyolar , disiplinle büyür herşey gazla değil , parayı bulamadı daha gençlerimiz , bak 3,4 deneye bu ligde kalırlarsa da bişey olmaz verilsinler büyük takımlara disiplinle gelişsinler, biz de o paralarla 32,33 yaşında yıldızlar alalım 😄😄
ulan bu çocuğa üzüldüğüm kadar hiçbir oyuncuya üzülmüyorum. 2 haftadır 2 gol atıyor, en kritik anlarda. ikisi de iptal oluyor, üstüne bir de sakatlanıyor...
VAR doğru bir olay ama önceki pozisyonun üstünden 3 4 dakika geçtikten sonra devreye girmesi yanlış. lens'in aldığı top ofsayttı, o top devam etse gol olmasa aradan 2 dakika sonra karşı takım gelip bize gol otsa o zaman ne olacaktı? kaybettiğimiz puandan çok cidden dorukhana üzüldüm
Dorukhan'ın sağlığının iyi olması sevindirdi. Ümit her zaman vardır. Önemli olan ruhtur bence. Bizim buna bir çare bulmamız gerek. Ayrıca bir Fenerbahçeli olarak ben daha çok Güveni beğeniyorum. Umarım daha iyi yerlere gelir hepsi
Bu arada aşağıdaki arkadaş çok haklı. Ben de bahsetmiştim dün bu konudan sana. Galatasaray'da da yunus, Atalay, celil var ama şu anlık yeterli olmazlar.
En İyi Cevaplar