güncellll
Ümit verip giden insanlarla ilgili ne düşünüyorsunuz?
güncellll

sana bunu kim yaptıysa aynısının tıpkısını görmeden bu hayattan gitmicek. Karakter yoksunu insanların aldığı nefes bile haram zıkkım olsun. Sen üzülme olur mu :)
Yüzsüz beş para etmez tek bir kişinin ilgisiyle yetinemeyen doyumsuz ego manyağı kişilerdir kendilerinden uzak durulması gerekir
Bu his o kadar kötü ki yaşamış biri olarak. Tarifi yok. Allah bilsin diyorum
Cevap
1Cevap
Bunu yakın zamanda yaşadım şu an mutlu mesela umarim uzun da sürmez
İnsanlar neden böyle? Gerçekten anlayamıyorum ümit verip sonra hiç bir şey olmamış gibi gidiyorlar. Bunları anlayabilir miyiz ki yüzüne bakarak yalan söylüyorlar... İnşallah sana yaşattıklarının aynısını yaşar.
Sana hiç olmasa ümit vermiş bana direk arkadan bıcaği sapladı gitti onca yaşanmışliktan sonra 🤷♂️😑🤷♂️
Karaktersiz olduklarını düşünüyorum. Böyle insanlar yüzünden bazıları öz güven sorunu yaşar elbet ama kırılan kalplerin hesabı sorulur.
Bu yakışıklı beyi kim üzdü bakim. Üzülme mocka. Yakışıklısın. Sen onları üzersin istersen slatki💕
İyi yapıyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?