Erkekleri seksi gösteren, bir içim su dediğiniz kas grubu hangisi?

Erkek dediğin nerede kas yaparsa kızların gözünde efsaneleşir?
  • Erkekleri seksi gösteren, bir içim su dediğiniz kas grubu hangisi?Omuz/sırt kası
    A seç
  • Erkekleri seksi gösteren, bir içim su dediğiniz kas grubu hangisi?six pack
    B seç
  • Erkekleri seksi gösteren, bir içim su dediğiniz kas grubu hangisi?Kol kası
    C seç
  • Erkekleri seksi gösteren, bir içim su dediğiniz kas grubu hangisi?Popo kası
    D seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|1
5553

En İyi Erkek Görüşleri

  • Bir söz var, kızların ne söylediğine değil, ne yaptığına bakın diye. :D Bence erkeği en erkeksi gösteren şey omuzlarının genişliği ve sakalları. Kol kasları da önemli tabi. Özellikle kızı kucaklarken kol kaslarımızı kullanıyoruz. :)

    2|0
    0|0
  • aslında okadarda abartılıcak bişe yok erkekerin çoğu spor salonuna gider veya bir dönem gitmiştir takvıyelerle hayvan gibi olabilirsin zor bişe değil bu biraz tercih sublementlerle veya streoıdlerle kolay o işler

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşleri

  • Kas yığını erkekleri çok bulmuyorum. Geniş omuz ve uzun boy bence yeterli. Hatta kaslı kollar bana korkutucu geliyor. Ankette popo kası dedim ama en çok adonis kasını beğeniyorum.

    0|2
    0|0
  • Hepside iğrenç ya bu ne korktum valla şu ilk fotodaki adamı hayal edemiyorum canını çıkarır insanın yatakta.

    0|3
    0|2

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 51

  • Hani kalp kasları nerede?

    1|5
    0|3
  • A) Aletlerle ilişki yaşamaktan tıknaz kalmış.

    B) Madam gibi adamlar Kreasyonu.

    C) Amele kollarını sevenlerden.

    D) Tercih noktasına göre çalışmış.

    E) Görünmeyen kasları yapmış. (Doğru cevap)

    0|0
    1|0
  • Bu işler boş işler erkeğin hafif göbeklisi makbuldür yastık diye kullan canın sıkılınca al oyun hamuru gibi oyna sonra sinrlenince vur şak diye ses çıksın görüntüye değil kullanılabilirliğe bakın kızlar 😂

    0|0
    1|0
  • bana kendimi anlattırma internetim biter!
    Erkekleri seksi gösteren, bir içim su dediğiniz kas grubu hangisi?

    0|0
    1|3
  • Erkekleri seksi gösteren kas diye sorulmuş 9 erkek oylamaya katılmış.. Kaslı erkekleri çekici mi buluyonuz lan siz kaslı erkeklere bir içim su gözüyle mi bakıyonuz mk 😂😂

    2|0
    0|0
  • Bu işte sıralama kızların ve kadınlar gözünde ilk olarak
    Kol kası ama öyle basit bir kol değil triceps ve biceps'in belirgin olduğu bunun içinde belirli bir ölçü şart..

    sonra göğüs sonrada sırt..

    0|0
    0|0
  • Yolda görsek suratına bakmayacağımız tipler 😂 yok şöyle kaslı olsun yok böyle kaslı olsun 😂

    Siz victoria secret mankenisiniz zaten bizde biscolata erkeği olmaya çalışıyoruz 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

    0|0
    3|0
  • Yorumlara bakarsak ideal tanıma uyuyorum 😊💪

    3|0
    0|0
  • Kankamın ameliyatının 2. Yılı doktor fitnessa izin verdi sağlam kafa sağlam vücutta bulunur kas olsun fit olsun ama en önemlisi sağlık olsun.

    0|0
    0|0
  • Aklımın kası beni daha seksi gösterir :)
    Bu kasları ise yapmaya çoktan başladım :)
    Fit olmak daha önemlidir

    0|0
    0|0
  • Atletii yapılı olmak yeterli fazla kas hos gözükmüyo aga be

    0|0
    0|0
  • Kızın gözünde efsaneleşmesini bilemem de, insanın gücü kuvveti yerinde olsun gersi hikaye.

    0|0
    0|0
  • Omuz ve sırt kası bir erkeği iri gösteren şeylerdir. Tabi trapezleri unutmayalım. Sonra tombul koflardan olursun.

    0|0
    0|0
  • Onu bunu bilmem de kızlar genellikle "hafif kaslı" cevabını veriyor 😂 Abartı hiç kimse sevmiyor.

    0|0
    0|0
  • Six pack

    0|0
    0|0
  • omuz ve sırt kası erkeklere daha iyi yakışıyor... zargana gibi erkek mi olur la.. kız gibi omuz :D

    0|0
    0|0
  • kol göğüs yahu kadın adamın yanında güvende hissedicek kendini :D

    0|0
    0|0
  • Allahtan zamanında hepsini yaptık bak şimdi değerlendi

    0|0
    0|0
  • Kalça, karın kası, omuz, sırt kası kızların en çok sevdiği bölgeler.

    0|0
    0|0
  • gögüs ve karın kasları bir miktar da kol ve omuz olması gerek :)

    0|0
    0|0
  • Kol iyidir ya, kol ve göğüs olduktan sonra diğerlerine pek gerek yok BodyBuildinger olmadığın sürece

    1|0
    0|0
  • Adonis niye yok tamam bemse de yok zaten ama Adonise ayıp olmuş 😁

    0|0
    0|0
  • Kas vücudun her yerinde önemlidir tüm vücudu çalıştırıyorum

    0|0
    0|0
  • Sadece popo Kasım var galiba o da küçük olduğu icin herhalde 😅

    0|0
    0|0
  • Burda ki kişiler erkeği zor buluyor, kaldı ki kası.

    0|0
    0|0
  • Trapez, Six Pack ve Popo

    0|0
    0|0
  • Terzi kası :D :D :D

    0|0
    0|0
  • Popo kası nedir nasıl bir seksi görüşünüz var :D

    0|0
    0|0
  • hepsi

    0|0
    0|0
  • Beyin kası.

    1|1
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    21

Kızlar Ne Diyor 53

Benzer Benceler

Yükleniyor...