Sorum açık gençler.
Omuz
Sırt
Kol
Göğüs
Karin
Bacak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence hepsi gerekli ve önemli, sadece belli yerleri çalıştırıp bırakmak güzel bir görüntü olmuyor. Mesela bazıları var sadece üst vücut çalışıyor, aslında çok komik bir görüntü olduğunun farkında değil. Bazı tipler var sadece hatun düşüre bilmek için sadece karın kasıyor gerisi boş, oda çok iğrenç bir görüntü. Sadece karın kasları çıkmış geri kalan her yer zayıf ve cılız. O yüzden spor yapılacaksa her şekilde ve tam yapılmalı.
kol ve omuz daha iyi ama kısa yoldan yapılmamalı
https://i.ytimg.com/vi/Glkpqqqrjqc/hqdefault.jpg
Bilek kasına bayılıyorum bide damarlı filan olunca özellikle :) Ama yukarıda olan kas gruplarından en önemlisi bacaktır çünkü vücudun temleidir temel sağlam olmazsa inşaatı da bir o kadar kötü olur. En basit igüreş veya boks maçı olur bacaklar sağlam değilse yıkılmak daha kolaydır ama bacak sağlam olursa kolay kolay yıkılmazsın.
Aslında hepsi çok önemli. Bacak çalıştırmayıp komik gözüken erkek o kadar çok varki. Üstü forma altı sorma hesabı. Bunun yanında sırt kası çok hoşşşşş
Cevap
37Cevap
Tabiki omuz asiri seksi duruyo kiyafeti falan da cok guzel gosteriyor. Kol falan cok onemli degil omuzlar genis yapili olduktan sonra
en güzel duran kas bence omuz kası ama en iri gösteren sırt kasıdır ve şurada beyin kası diyenler ukala salak insanlar soru estetik sorusu zekanın cekıcılıgı sorulmamış
Omuz dedim çünkü omuz :D Ama parantez içinde belirtmeliyim omuzlarım kısaaa, genetik bir şey 😀 O yüzden de erkeği erkeksi gösteren ilk şey Adamlıktır :Dd
Sen türksün türk ne yapcan bunları türk kasını yap bakalım kızlar nasıl peşinden geliyor 😂😂😂
Tek bir kas gurubu olamaz bir yerden bir yer eksik olursa göze batar.
bak sırasıyla omuz kol sırt karın ve en çok ağırlık bacakta olmalı
omuz var göğüs kol bacak çalışıcam yazın sixpack fazla zahmetli
bence göğüs ve karın kasları baklavalar dediğimiz bölge :)
3 numara diyorum. slip mayo giyseymiş tam olacakmış
Trapez. Boyun omuz bacak. Güreşçi vücutlarına bakın yağlı güreşçiler değil ha roman wrestling çilere bakın ben. squat deadlift bench press barbel shrug
Kesinlikle Omuz Ve Göğüs Omuz ların ın duruşunda bir şey yoksa kimse etkilenmez ayrıca deniz e plaja gitmedikce Baklava lar ını Sadece Erkek Arkadaş ların a gösterir sin 😂
Bence vücut bir bütündür ve önemli olan estetikliktir yani ayrım yapılamaz
Ben en çok omuz ve kolu seviyom
Bunların hepside önemli
diger secenekleri okumadan a- omuz diyorum
omuz kol ve göğüs bencee
Sırt ve kol ama fark etmiyor, fazla dikkat etmem.
omuz karın vs. 2-3 resimler iyi yaa :D
Omuz kol göğüss bunları birbirinden ayıramayız
sence ben naslm pekı ;)
Sadece sol kol kasımı çalıştırıyorum mutluyum :D
Omuz ve kol kasları 💪
Ayrım yapamayacağım 😂
ya şey değil de var ya kasık bölgesindeki kas alt karın bölgesindeki hani o bence
Aslında hepsi :D. Ama omuz önemlidir :) .
göbektir, ben göbeğimden çok memnunum
Ne bileyim ben zaten erkeğim.
Omuzdan başkası değil.
kafanin içindeki kas
Omuzlar bence
omuz ve karın kası
Omuz genişliği.
bunların hepsi işde
omuz ve kol kasları
Göğüs herkes yapamaz omuzu herkes yapabilir
Kalça kasları :)
kol bence
açık ara adonis be
sırt süper ya
bence karin kaslari
Hepsiii :D
Omuz kol
Omuz kol
Omuz 😄
Kol ve omuz
Hepsi
damarlı çük 😃
ben komple
Omuz.
Sırt ve kol
Koll
Karın ve kol
Göğüs omuz
sırt gögüs
Hepsi şart
Hepsi. :D
Bütünkü vücut
sliple bütünleşsin
Göğüsomuz kalçabacak
karın
Penis kası :)
omuz kol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar