O tablodan kimse kalmadı takımda. Oradan anla durumu. Fenerbahçe adı dışında baştan aşağı değişti. Kolay bir süreç değil. Umarım çabuk çözerler bu krizi.
Mantıklı fikir yürütürsek Fenerbahçede kriz var en başta sportif direktör ve teknik ekipte bir uyumsuzluk var Saha içinde fenerbahçede oyun sistemi yok ve kadrosu bana göre şampiyonluğa oynayacak kadro değil Oyun kalitesi düşük transfer edilen oyuncular iyi değil Fenerbahçede sattığın kadar al krizi de var Büyük yıldızları transfer etmekte şu sıkıntılı süreçte zor gözüküyor fenerbahçede borç batağında Ali Koç bu takımın başına geçerken çok iyi şartlar altında geçmedi Bu sene şampiyonluk çok zor
Fenerbahçede ayrıca bir ruh yok dayanışma yok Toparlanması zor gözüküyor 5 sene daha şampiyonluk göremez bence
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
O zaten iş en başından yaştı Tabloya bak ya Selçuk Şahin falan :D 4. yıldız için 2025 gibi bir tarih olabilir belki
Eğer bu yıl küme düşerlerse ve seneye ptt liginde şampiyon olurlarsa 4. yıldızı takarlar sanırım ama emin değilim tamda bilmiyorum. Eğer öyle bir şey olursa bir açıdan fena olmaz çünkü ptt liginde şampiyon olmak çok daha kolay olur