Hamilelik kadın için başlı başına yeni bir tecrübedir. Hamilelik esnasında kadın vücudu çok yıpranır. Bazı şeyler haricinde ;
1) Bazı insanların vücudunda tek bir çizik bile olmaz, bunlarınki şans değil genetik bir özelliktir.
2) Bazılarının vücudu çok hassastır, bütün kremlere rağmen çatlar. ve sarkıklar oluşur.
Yukardaki iki slk hariç diyorum çünkü bunlar kadının elinde olan bir durum değildir. Onun dışında, bazı kadınlar aşırı kilo alırlar. Eşlerinden büyük görünenler bile vardır.
Fazla uzatmadan kendimden örnek vermek istiyorum. hamilelik esnasında 20 kilo aldım. Emzirme adı altında olan şeydende 5 kilo daha aldım. Yedim, içtim, yedim içtim... Emziriyorum diye avuttum kendimi. Eşim bir gün çok kilo aldığımı söyledi. Bİrden diyete başladım. kendimi 6 ay içerisinde yeniden yarattım. Yani eşim bana dur demeseydi çok daha kilo almıştım. Benim düşünceme göre kadınları yaşlı, büyük gösteren yaptıkları doğum değil. Kadın bunu kendisine yapıyor. Çünkü, doğumdan ben gerççekten çok etkilendim. Heryerim çatladı, göbeğim sarktı, arka bölgem aşırı büyüdü, selülitlerim dizlerime indi... Ama şu 6 ay içinde yaptıklarım sonucunda vücudum inanılmaz bir değişim göstermeye başladı. Doğum yapmamış halimden daha güzel olmaya başladım.
Siz bu konu hakkında ne düşüüyorsunuz?
1) Bazı insanların vücudunda tek bir çizik bile olmaz, bunlarınki şans değil genetik bir özelliktir.
2) Bazılarının vücudu çok hassastır, bütün kremlere rağmen çatlar. ve sarkıklar oluşur.
Yukardaki iki slk hariç diyorum çünkü bunlar kadının elinde olan bir durum değildir. Onun dışında, bazı kadınlar aşırı kilo alırlar. Eşlerinden büyük görünenler bile vardır.
Fazla uzatmadan kendimden örnek vermek istiyorum. hamilelik esnasında 20 kilo aldım. Emzirme adı altında olan şeydende 5 kilo daha aldım. Yedim, içtim, yedim içtim... Emziriyorum diye avuttum kendimi. Eşim bir gün çok kilo aldığımı söyledi. Bİrden diyete başladım. kendimi 6 ay içerisinde yeniden yarattım. Yani eşim bana dur demeseydi çok daha kilo almıştım. Benim düşünceme göre kadınları yaşlı, büyük gösteren yaptıkları doğum değil. Kadın bunu kendisine yapıyor. Çünkü, doğumdan ben gerççekten çok etkilendim. Heryerim çatladı, göbeğim sarktı, arka bölgem aşırı büyüdü, selülitlerim dizlerime indi... Ama şu 6 ay içinde yaptıklarım sonucunda vücudum inanılmaz bir değişim göstermeye başladı. Doğum yapmamış halimden daha güzel olmaya başladım.
Siz bu konu hakkında ne düşüüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar