Sizce Her ülkede 1 tane mi en büyük derbi olmalıdır? derbicik veya yan sanayi derbisi olduğunu katılıyormusunuz?

günümüzde bile bence hala en büyük derbinin galatasaray ile fenerbahçe olduğu söz ediliyordur
ancak şahsen görüşüm ben sadece fenerbahçe ile değil fener ile aynı derecede ciddi bir rakip olarak görüyorum beşiktaşı. videodaki gibi derbicik veya yan sanayi derbisi olduğuna katılan var mı?
ben kesinlikle katılmam gs ve fb ile aynı kulvara koyarım hiç bir zaman en büyük derbi olarak
3. bir takım olarak görmedim hatta sıralama bile yapmadım. sizin düşünceniz nedir?

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Sizce Her ülkede 1 tane mi en büyük derbi olmalıdır? derbicik veya yan sanayi derbisi olduğunu katılıyormusunuz?
Cevapla