günümüzde bile bence hala en büyük derbinin galatasaray ile fenerbahçe olduğu söz ediliyordur
ancak şahsen görüşüm ben sadece fenerbahçe ile değil fener ile aynı derecede ciddi bir rakip olarak görüyorum beşiktaşı. videodaki gibi derbicik veya yan sanayi derbisi olduğuna katılan var mı?
ben kesinlikle katılmam gs ve fb ile aynı kulvara koyarım hiç bir zaman en büyük derbi olarak
3. bir takım olarak görmedim hatta sıralama bile yapmadım. sizin düşünceniz nedir?
ancak şahsen görüşüm ben sadece fenerbahçe ile değil fener ile aynı derecede ciddi bir rakip olarak görüyorum beşiktaşı. videodaki gibi derbicik veya yan sanayi derbisi olduğuna katılan var mı?
ben kesinlikle katılmam gs ve fb ile aynı kulvara koyarım hiç bir zaman en büyük derbi olarak
3. bir takım olarak görmedim hatta sıralama bile yapmadım. sizin düşünceniz nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar