Futbolu sevmek için cinsiyetin önemi yok. Renkleri, çimin kokusunu, tribünlerin renkliliğini ve 22 kişinin peşinden koştuğu topu severiz! İşte futbolseverlerin birçoğunun ortak özellikleri...
1-Hafta sonu eve mahkum kalabiliriz

Hafta sonları bilindiği gibi normal sezonda hemen hemen her ligden maçlara gerek uydu gerekse internet üzerinden rahatlıkla ulaşabiliyoruz. Sabahtan akşama kadar bıkmadan tek bir ekranda çeşitli maçları aynı anda takip edebiliriz.
2- Bahis oynamak

Maçları izlerken heyecanımızı ikiye katlamak adına takip edeceğimiz ya da takip ettiğimiz takımların o gün maçı varsa bahis oynarız. Bu sayede heyecan ve aksiyon tavan seviyeyi görür.
3-Başka işler yapmayı istemeyiz

Tüm konsantrasyonumuzu maça vermiş isek çok sıkışsak bile tuvalete gitmeden durabiliriz. Heyecan fırtınası bizi çoktan kendine çekmiştir bile...
4- Köfte yemek şahane, maç izlemek bahane

Eğer takımımızın maçını izlemek için stada gidiyorsak, etraftaki o muazzam kokuların bürüdüğü köfteyi yemeden duramayız.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Şu topla otnanan oyundu dimi iate ilgim bu kadar :)
evet toplu ve toplulukla oynanan oyun :)
Emeğine sağlık beğendim
Valla eşim futbol mangağı olduğum alıştıym artıkın
Yaşın 45 üstüyse bence eşinin öyle olması normal benim babam benden de beter
Yaş 46 zatı tüm yaşlılar futbol izleya
bence normal pek meşgalaleri olmuyor başka oraya sarıyor aynı gençlerdeki cinsellik merakı gibi diyelim.
Amann boşveee napasa yapsın bu yaştan sonra😂
evli olsam karıma ilgili olurum ben fena halde :D
40 yaştan sonra o öyle olmuyo canım onla cicim aylarında
Hiç bilmiyorum sanırım bu zamana kadar kız arkadaş olayları olmadığından böyle düşünüyor olabilirim ya da hormonlardan. Dediğiniz gibi yaş geçtikçe istek, aşk azalıyordur belki.
Öyle öylee
Üzüldüm sizin için belli ki bir kadın olarak sevgiye, saygıya biraz muhtaç kalmışsınız belli ki. Oysa yüzünüzde tebessümle görmek hoş olur.
Yok yawrum sevgi saygı görüyorum Allah'a şükür
O zaman ne mutlu peki eksik kaldığınız taraf nedir ilgi mi?
Benim sorunum yok şükürler olsun nerden çıkartın😂
ha o zaman iyi. Maşallah neşeniz bozulmasın. Çok enerjiksiniz :)
Aynen öyleyimdir😂
işte kadın gibi kadın. Hep böyle kalın. Yaşınız sizin mi 46'ydı acaba?
46 yaşındayın
Maşallah nazar değmesin kesin 36 falan gösteriyorsunuzdur :D
Yok 46 yaşındayım
yok yaş önemli değil ki görüntünüz olarak dedim hani böyle ince bayanlardansınız. Ben pek haz etmem de öylelerinden minyon tiplisinizdir diye dediydim.
Yok minyon değilim boy 1.88
ama balık etliyseniz çok hoş fiziğiniz vardır
Valla bilmiyorum
bence kadını kadını yapan; kalçalarının büyüklüğü, göğüslerinin baya belirgin olması ve beyaz bacaklarıdır. Boy-kilo çok takılmıyorum şahsen. Bu 0 beden dedikleri zerre dikkatimi çekmiyor.
Sen sapıkmısın
ne alakası var ki bununla sapıklığın?
Bok alakası yok farkında bayan duruyo senin böyle açıklamana gerek yok evli barklı bir kadınım laflarına dikkat et
ayıp ayıp asıl sizin dedikleriniz
Uzatmaya gerek yok uzaa konuştuğun annemdi adam ol laflarına dikkat et alırım ayağımın altına Allah yarattı demem VALLAHA!!!