Kabirde kaç kilo girdin kola teyze diye sormicaklar tamam 80 yaş için zinde güçlü fakat herşey gelip geçici dünyada biriktirmemiz gereken kas değil yaş.
Tebrik ediyorum.. Kendini "taş" sanan 35lik kadınlarımız bu teyzeden daha sarkık.. Ama bizimkiler sporun bile "tembel işi" olanına kaçıyor.. Hakkıyla fitness yapmaya kimsenin gözü yemediği için alayı pilatesçi oldu..
Son yazıya hitaben (Kızlarımıza yazmışsın ama genel olarak kabul ediyorum): Yapıyosa kendine yapıyor. Bize bir faydası yokki? Biz her güzel iş yapanı örnek almaya çalışsaydık ohooo... Memleket kurtulurdu
@SinirliBiber kusura bakma, oldukça vasat bir anlatım. Eleştiri ile yapma kısmındaki yorumu da sana yakıştıramadım, biraz yüzeysel bir yaklaşım, sahne de izlediğim oyunu eleştirebilmek için oyunculardan daha iyi bir tiyatrocu mu olmalıyım? Başka bir deyişle, şu örnekle anlatayım, Jose Mourinho'ya "siz hiç futbol oynamadınız, nasıl teknik direktörlük yapıyorsunuz" diye soruyorlar, o da cevaben " jokey olmak için at mı olmak gerekiyor" diyor...
Zaten bir çok paylaşım ya İngilizceden çeviri yapılarak aktarılıyor, ya haberden referans alarak aktarılıyor ya da başka bir blogdan alınarak yapılıyor. Önemli olan var olan haberi benceleştirmek ve yeniden kurgulamak. Bu bile epey bir emek istiyor, siz istiyorsunuz ki gitsin bu kadının memleketine çeksin foto, röportaj yapsın gelsin bir de kurallara göre yazsın. Yok öyle bir dünya!
@TürkHakem ordan buraya aktarmak için editör, fenomen vs mi olmak gerekiyor. Ayrıca, 3. kez yazayım, anlatım vasat, anlatım. Yok memleketine gitsinmiymiş vs. . Kusura bakma ama çok vasat bir anlatım ve dili...
Dediğim gibi ben sadece fikrimi söyledim. Benim için geçerli olan şu, bir şeyi beğenmeyip eleştiriyorsam ondan daha iyisini ortaya koyabilecek olduğumdandır. Fikrinize saygı duyarım.
1- sinirlibiber, konuyu anlasan da altta kalmamak uğruna çarpıtabiliyorsun 😜😜 2- mod lar birbirine karşı çok hassas🙄🙄 3- bu uygulama daki benceleri çok uzun süredir niye okumadığımı hatırlamak iyi oldu😉😉
En İyi Cevaplar