Siz de "Isınan hava yüreğimi kıpır kıpır ederken; nasıl oluyor da bedenimi hareket ettiremez hale getirebiliyor?” diye düşünenlerden misiniz? Aslına bakarsanız havaların suçu yok! Ne yapıyorsak biz kendimiz yapıyoruz. En başta da üşeniyoruz. Hareket etmemek için kendimize türlü bahaneler üretiyoruz. Oysaki bahar yorgunluğunun en iyi çözümü hareket etmekten ve bu “bence”ye yorum yazmaktan geçiyor :)
Sabah alarm çalıyor ve siz onu defalarca öteliyor musunuz? Ötelemeyin ve bir an evvel yataktan çıkın!

Gideceğiniz yere 1-2 durak kala inip yürümeyi tercih edin.

Bir türlü gelmek bilmeyen asansörü beklemek inanın çok daha yorucu. İyisi mi siz merdivenleri kullanın.

Tabii böyle şeyler denemeyin :)
Sorumluluklarınızı ne kadar ertelerseniz erteleyin, en nihayetinde yine siz yapacaksınız! O zaman boş yere biriktirmeyin ve ufaktan başlayın.

Hem unutmayın; başlamak bitirmenin yarısıdır ;)
Mutfaktaki annenizden su istemek için telefonunuzu kullanmaktan vazgeçin! Kalkın ve suyunuzu kendiniz alın.

Hazır havalar da güzelleşmişken… Kendinize bir iyilik yapın ve haftada en az 3 gün koşun!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar