Tommy
Adidas
Nike
Puma
Vans
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hepsini denedim. Bana en iyi giden adidas. Önce asla almam derdim yanlış numara almışım meğer dar oldu sjssjajsj olanı alınca ayaklarım bayram etttiii 😂
Kinetix 😅 3 yıl oldu hâla giyiyorum taş gibi tü tü maşallah 😅🤪
Nike genellikle tercihim ama Puma ve Adidas da kullanırım.
Cevap
3Cevap
Converse veya nike
Fark etmiyor kullanışlı olsun yeter
Param kinetix almaya yetiyor :/
Nike ✅
Nike en rahatı gibi geliyor bana.
şu an marka kullanmıyorum çarşı ayakkabısi
Adidas
Nike
Nike
Nike, adidas
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?