Marka takıntım yok, hangisi hoşuma giderse, ama kaliteli ayakkabı olması şart tabi. Giysi yerine ayakkabı daha çok önemli benim için çünkü ayak sağlığı daha ön planda.
Merhabalar… Biri spor ayakkabısı mı dedi👀🤩 Kadınlar topuklu ayakkabı stok yapar ben spor ayakkabısı. Bu işte bir tezatlık mı var bilemem ama tarz meselesi diyelim. Bir çift dahi topuklu ayakkabım yok. Benlik değil. Tatlı tatlı converseler tatlı tatlı çoraplar ile çok cici spor ayakkabıları benlik işte. Tercihim spor ayakkabısında nike oluyor. Çünkü modellerini çok beğeniyorum. Özellikle renkli modellerini. Ayağım küçük ve kalıp olarakta en rahatı ayrıca benim için Nike markası oluyor. Ah keşke xper yetseydi resim atmaya buraya atardım modelleri ama olsun Nike diyip kenara çekiliyorum…
Yahu topuklu giyene lafım yokta ben ıııı uymaz tarzıma, yaaa birde onların reklerine uygun bir çekmece yok yook üç beş çekmece renkli büssürü çorap oldu bitti daha nolsun çocuk gibi misssss🥳🥳
Kırmızın yanına büssrü ekleme yaptım elimde mi patlasın, sarı, yeşil, gri, siyah, turuncu, pembe, mavi, kaktüslü, spongeboblu vs vs vs… Topuklu ayakkabı giymeyince de eksilmem boy takıntım yok zaten🎈🥳
Under armour hem kaliteli hemde kolay kolay parçalanmıyor rahat bir kullanıma da sahip üstelik bluetooth özellikli oluyor spor zamanı ayakkabıya bağlanıyorsun gerekli ölçümleri yapıyor sana.