
hangi markanın hangi modeli aldığın kullandığın ya da beğendiğin birini söylermermisin



Merhaba 🥳
Adidas nike puma gibi markaların ayakkabıları çok spor duruyor ve günlük olarak kullanımda abest kaçabiliyor.
Ben genelde ayakkabıları hummel marka tercih ediyorum bana tipleri daha güzel geliyor bu markanın ayakkabılarının.


Keyifli alışverişler iyi günler 🌸
peki istediğiniz rahatlık ve kalitgeyi bulabiliyomusunuz hummel da
Evet ben rahat buluyorum 😊
çok güzel teşekkür ederiz
Rica ederim 😇
tartışmasız nike...
tartışmadan nike en beğendiğiniz aldığınız ya da almak istediğiniz modelini de öğrenebilirmiyiz
renk , siyaha beyaz taban mı
son derece cici
Cevap
12Cevap
Tüm spor ayakkabılarım nike başka marka tercih etmem pek. Lumberjack ve new balance kullanıyorum o markalar da kaliteli ve rahat.
Nike ve hummel giyiyorum ama puma aşırı kaliteli oluyor ayakkabı baya gidiyor uzun zaman gitsin diyorsanız kesinlikle puma alın
özellikle puma nın deri ürünleri eskimiyor
Nike tercih ediyorum hem daha rahat hem görsellik olarak şıkır şıkır.
zoom grubu mu
Kinetix kullandım genelde. New balance kullandığım da oldu. Öyle denk geldi hep. Marka takıntım yok.
Marka takıntım yok hangisi hoşuma giderse onu alırım
nike-adidas çoğunlukla
var mı aldığın giydiğin ya da gözüne hoş gelen modelleri
var şu an kullandıklarım
adidas superstar beyaz/siyah
adidas stan smith yeşil/beyaz
nike air max beyaz
nike air max beyaz
ve nike yürüyüş ayakkabısı o da siyah beyaz amblemli olan
nike air max ikincisi siyah onu da beyaz yazmışım 😂
güzel seçim
www.adidas.com.tr/.../EG4958.html
www.sneaksup.com/adidas-originals-stan-smith-sneaker-m20324-001
adidaslar bunlar diğerlerini bulamadım nike olanları
ikiside efsaneler stan ve superstar
evet ikon modeller resmen :) her kombine uyuyorlar bir de yapışır ayağa
erkeğe de en yakıştırdığım renk ve model bunlar ayrıca çok yakışıyo
özellikle çiftler takım giydiklerinde dikkat çekiyor
bak o da güzel olabilir 🤔
eşinize ya da sevgilinize ne hediyesi alabilirime güzel bir örnek :)
tabii ki 🙄
Bu aralar reebooka taktım
hımm model peki
Salomon üstüne spor ayakkabı tanımam
çok hızlı 2 sezon geçirmişti ama şu an biraz daha geride kaldı sanırım
Spedcross modelini al
Çakmaları tercih ederim. orginaller pahalı olduğu için 😢😢
Fiyatlar uçtu
Ne markası
Adidas, bazen de Nike.
Nikeiiiiss
tutku derecesinde sanırım
Bu ara öyle Nike Zoom 2kya taktım kafayı :D
aranızda bir aşk yaşandığı bariz belli :) yalnız model kışkırtıcı çok beğendim ben 2k yı :)
Haha şu an hoşlantıdan ibaret benim olunca aşk yaşarım 😅
umarım karşılıksız çıkmaz bu sevgi :)
🙏
Puma tercihim.
hani modeli genelde roma turin smash?
Decatlon
kalite nasıl sağlamlık özellikle
o zaman iyi günlerde kullanmanız dileğiyle :)
Nike
hangi modeli
var mı özel çok beğendiğiniz bir model nike da
Nike, off white, puma
puma da turin roma smash hangisi
terletme yaşıyomusunuz ayak da özellikle yaz günü
memnun kalmanıza sevindim iyi mutlu günlerde kullanın :)
adidas tommy hilfiger..
Nıke sevdiğimi bulamazsam adidas
Nike air
nike air zoom/max/force?
Force
klasik ve güzel
Evet daha şık duruyor
Slazenger
Nike
sağlam ve uzun ömürlü olan herhangi bir marka
Kinetix
marka takıntım yok
Adidas, Nike, Puma
Adidas.
Adidas
var mı özel bir modeli
Golden goose
çok kaliteli bir havası var
Adidas
hani modeli adidasın?
farklı değişik güzel
Marka takıntım yok
Adidas nike
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?