Hemen, mudo.com.tr’ye gel, en çok beğendiğin parçaları sepetine atarak sonbahar kombinini oluştur, ekran görüntüsü alarak #yeniyollar etiketiyle görüşünde paylaş; Sonbahar Modası Fenomenleri’nin en çok beğendiği 10 görüşten biri seninki olsun ve 100 TL değerinde online alışverişlerde geçerli MUDO Hediye Çeki kazan!
Sonbahar-kış sezonunun en şık kombinlerini yapman ve #yeniyollar keşfetmen için %50’ye varan KIŞ İNDİRİMİ MUDO’da; bu fırsatı kaçırma! 🎉
Sokakta, ofiste ya da evde stil sahibi görünümünle göz kamaştırmak için hemen MUDO’nun yeni koleksiyonunu keşfet; %50’ye varan KIŞ İNDİRİMİ’nden faydalan. Gömlek ve bluzlarda 2. ürüne %40 KIŞ İNDİRİMİ, t-shirtlerde 2. ürüne %40 KIŞ İNDİRİMİ, atkı/bere/eldiven ve çoraplarda 3 al 2 öde fırsatı seni bekliyor; hemen alışverişe başla!
Minimalizm, vintage dokunuşlar, renklilik, dinamizm, ekolojik bilinç ve sportiflik için en doğru adres MUDO! Unutma; MUDO kadını kendi tarzını oluşturur.
Sonbahar-kış sezonuna adını altın harflerle yazdıracak kombinin hazırsa, sana hediye kazandıracak görüşünü bekliyoruz. 😍
En sevdiğim alışverişin adresi @Mudo beni bu sonbaharda yalnız bırakmadı. Sadece kıyafetleri ile değil concepti ile de bir harika. Mudo Concept de aradığım herşey var. Dekordan çeyize hersey @Mudo da. Yoksa sen hala bakmadın mı? Hadi sende koş gel.
Sonbahar kombinimle merhaba !
Bu yıla damga vuran süet kovboy botlarımsız bir kombin düşünemem bile. Desenli etek ve desenli çantamla bu kombin bir harika. Kabansiz bu soğukta dışarı bile çıkma. Dalga dalga saçlarım içinde harika detaylı bir şapka. Maskemizi de aldığımıza göre akşam yemeği için çıkabiliriz :)
Partnerimi de düşündüm ve minik bir kombin yapıverdim!
Balıkçı yaka kazak benim en sevdiğim parça. Bide onun altına slim fit bir pantolon ile altına postallar. Ee oda üşümesin diye onada hemen yumuşacık bir cekette aldık mı bu kombin bir harika.
Malum koronavirüs karantina sokağa çıkma yasağı derken temasa kalabalığa mağazadan alışveriş yapmaya çekinir olduk bu sebepten dolayı artık tek mağazamız internet oldu bende bu nedenden dolayı mağazadan alışveriş yapmaya cekiniyorum ve internetten alış verişi daha çok yapıyorum ama ınternetin de bazı sıkıntıları va ne yazıkki isredigimiz ürün gelmez bazen bedenimize uymaz defolu çıkar satin aldığımız site güvenilir değildir daha bir sürü sorun olur ama ben bu sorun ile daha karşılaşmadım @Mudo sayesinde ve sürekli artık mudodan alış veriş yapıyorum tam istediğim sipariş ettiğim gibi geliyor ve hiç bir sıkıntı yaşamıyorum çok şükür bir kombin hazırladım bende bayılarak seçtim okadar harika ürün arasından bunları seçmek bile çok zordu😊😊
❤️Selam KS ailemin en güzel üyesi Mudo❤️Bu yazı yaz gibi yaşayamadık sağlık olsun her şeye rağmen virüse karşı evde olmaya devam etmeliyiz öncelikle. Ben bu yazı yaz kombinleri yapamadım aylardır zamanım evde geçti içimde giymediğim yaz kombinleri kaldı haliyle, vede sonbahar / kış mevsimindeyiz ben bu mevsim kombininde en sevdiğim etek gömlek kombinini söylemek istiyorum.
💕❤️Mudo aşktır ❤️💕
Dışarı çıkmak istediğim de en acil en güzel kombinim bayıla bayıla tercih ettiğim @Mudo nun en güzel parçalarını giymeyi tamamen @Mudo nun kombinini sahip olmayı çok isterim...
Renk tonları ve yaşıma uygun kendime yakıştırdığım en güzel kombinlerim tercihim etek / gömlek hırka kombini oluyor kendimi mutlu hissettiğim bu kombinini bana ait olmasını vede benim için özel olacağını düşünüyorum aile parçam @Mudobu sayfa da uzun zamandır varım ve çok mutluyum burda @Mudo ile tanıştığım da daha da mutlu oldum iyi ki varsın iyi ki aile üyemizsin teşekkür ederim bizimle olduğun için..
Selam, Bu habere çok ama çok sevindim. Çünkü Mudo'dan sürekli alışveriş yaptığım için tam benlik bir yarışma olmuş diyebilirim. Genel olarak da oradan kıyafetlerimi alıyorum ve severek takip ettiğim bir sayfa. Sonbahar kombinimi şimdi oluşturmanın tam zamanı öyleyse. Üstelik o kadar güzel parçalar var ki, işim kolaylaşıyor bu sayede. Diğer ürünler ve ev mobilyaları konusunda da oldukça başarılı ürünler ve harika indirimler oluyor. Bence harika.♥️
Severek sepetime eklediğim parçaları sizlerle de paylaşmak istiyorum.🥰
Sonbahar benim mevsimim. Doğadaki muazzam değişim; stilime ve enerjime de yansıyor. En çok bu mevsimde stilime yenilikler katıyor ve canlı hissediyorum. Kış öncesi enerjimi yeniliyorum.
Bana göre iyi bir stilin temeli; doğru markayı seçmek. Mudo kalitesi, klas ve marjinal parçaları ile yıllardır gardırobumun vazgeçilmezi.
Retro tarzın ruhumu ele geçirmesine izin verip, Sophia Loren hissiyle seçtiğim parçalar şöyle;
Kombinimin ana rengi; sonbaharın vazgeçilmezi olan taba. <3
Bol sosyal mesafeli yürüyüşlerimde bana eşlik edecek rahat bir bot, üzerine kadife şıklığı ve zarifliğini stilime taşıyacak bir mom jean, içinde kendimi rahat ve aktif hissedebileceğim viskoz gömlek ve sonbaharın esinti oyunlarını yüzümdeki tebessümle karşılamamı sağlayacak bir kaban!
Sonbaharda #yeniyollar keşfetmeye Mudo ile hazırım! <3
Selamlar, Sonbahar modası elbette ki benden sorulur. Giyinmeyi ve yeni tarzlar yaratmayı çok seviyorum. Ayrıca Mudo' dan da alışveriş yapmayı çok sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Her tarza uygun kıyafetler gerçekten de var ve benim tarzıma en çok uyan kıyafetleri alıp, birbirine uydurmaya bayılıyorum. Hazır her şey indirimdeyken de bence kombin yapmanın tam zamanı. Benim tarzıma en çok yakışan parçaları sizlerle de paylaşmaktan mutluluk duyarım. #yeniyollar
Pandemi sürecinde eve tıkılıp kalan ve yaz kombinlerimizin doyasıya tadını çıkaramayan kadınlar olarak böyle bir etkinliğe ihtiyacımız vardı. Yazın giyemediğimiz uçuş elbiselerin acısını sonbaharda çıkaramayacağız diye bir şey yok 😌 kendime güzel bir elbise seçtim ve uzun çoraplar ile kovboy botlarımı ayağıma geçirdim. Hemen boynuma sıcacık atkımı doladım ve şapkamı da başıma kondurdum. Elime mükemmel sade ve şık çantamı aldım. Boğmaması adına kısa bir model tercih ettiğim kabanımı da giyinip ortalığı kasıp kavurmaya çıkıyorum :) sonbahar kombinleri benden sorulur diyorum ve kombinimi şuracığa bırakıyorum. #yeniyollar
Selam, Mudo yıllardır tercih ettiğim bir marka ve onun burada da karşıma çıkması tatlı bir tesadüf oldu. Özellikle İnstagram adresinden harika indirimleri görünce direkt alışverişimi kolayca halledebiliyorum. Aradığım her şeyi sadece bir sayfada bulmak benim için tarifi mümkün olmayan bir duygu.😍 Özellikle internet sayfasında karşıma çıkan "Yeni Koleksiyon" bölümündeki ürünleri çok sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Aklımda hiç kombin fikri yokken bile bir anda birkaç fikir edinebiliyorum böylelikle. Kombinimi de sonbahara uygun bir şekilde hazırladığımı düşünüyorum, sizce de çok iyi değil mi? İyiki varsın #Mudo ❤️❤️❤️❤️#yeniyollar
#yeniyollar Bir kadın isterse deveyi pire pireyi deve yapabilir. Bir kadın isterse modayı ayaklar altına serebilir ve bir kadın isterse ismini moda olarak değiştirebilir. Çünkü bir kadın en kötü durumlarda bile fark yaratıp şık olabilir. Uyumla dans eder, modayla zirvelere çıkar, tarzıyla yankılanır sokaklar. Yeni yollar onun dibe batışı değildir, göklere adını yazması için içindeki güçlü potansiyelini ortaya çıkarmada ileriye dönük daimi adımıdır. Ve bir kadın tarzıyla ruhu etkiler, gözlere hitap eder, zerafetini, naifliğini konuşturur. Uyumuyla hoş izlenimler bırakır narin yüreklerde. Bu yüzden her zaman tercihim #MUDO çünkü biz en iyisini hak ediyoruz 🌹😊
Sonbaharda havalar pek soguk olmuyor bu yuzden etek giymekten vazgecmiyorum. Sonbahari bana hissettiren renklerden biri de kiremit rengidir bu yuzden boyle bir etek tercih ettim. Bu renkle moru cok yakistiririm o yuzden hirkami mor sectim coraplarimla etegim uyumlu olsun istedim zaten botum kısa oldugundan az bir sey corabim orada gozukur. Bu kadar renk icinde ustumu sade sectim. Hem sicak hem de sık bir kazak. Cantamla da ayakkabilarimi uyumlu sectim. Benim sonbahar kombinim bu #yeniyollar
Renk seçimleri isabetli. Özenle hazırlandığını düşünüyorum ve uzunca bir açıklama çabası içine de girildiğine kanaat getirdim. Bence güzel bir yorum olmuş :)
Selamlar, Başak burcu bir erkek olarak mükemmelliyetçi bir tipim. Bu sebeple ne yaparsam yapayım ne giyersem giyeyim hep en iyisi olmalı. Siyah ve beyaz kombinasyonuna hastayım. Her mevsim bu iki rengi beraber kombinleyebiliyorum. ⚪️⚫️
Benim sonbahar ve kış kombinimde mutlaka şunlar olmalı ve oluyorda;
Slim fit bir gömlek. Bu genelde beyaz olur. Beyaz hastasıyım
Altına hafif dar bir pantolon. Siyah keten pantolon severim.
Onun altına vazgeçilmezlerimden şahane bir bot
Ve tamamlayıcı bir parça kabanım. Kaban aşığıyım. Sürekli yeni kabanlar alasım geliyor. 😂
Siyah beyazın modasıda geçmiyor. Her yaşa hem mevsime de gidiyor. Bunun dışında canlı renkleride çok kullanıyorum.
En sevdiğim mağazalardan biri olan @Mudo 'nun sonbahar-kış koleksiyonu ile yine herkese "Üstündeki nereden aldın? Çok beğendim!" sorusunu sordurtmak için hazırım! Sonbaharda daha bej tonları ve siyahı kullanmaya bayılıyorum, bu yıl da Mudo tam ben zevkime uygun parçalar hazırlamış. Alıp da üstüme denemek için sabırsızlanıyorum! Yeni sezonun kıyafetleri ile gözleri şimdiden üzerimde hissediyorum.😍 Kızlar şimdiden söyleyeyim, üstümdeki bütün beğendikleriniz Mudo! ❤🥰
Kendime en yakın bulduğum en kibar ve şık parçaları paylaşmak sevindirdi. Bu tarz dantel detaylı vintage sinyal veren kazaklara karşı zaafım var. Altına ispanyol görünümlü bir pantolon, postal ve üzerine siyah bir kaban ekleyerek şıklığı ve rahatlığı sembollediğimi düşünüyorum. Son bahar aylarını renkli geçirmek adına mavi tercih ettiğim çantamın da göz bebeğim olduğunu belirtmeden bitirmeyeyim. <3 #yeniyollar
Sonbahar... En sevdiğim mevsim. Doğanın uykuya dalıp kendini inzivaya çektiği mevsim olarak görüyorum. Renkleri ise sobanın verdiği ısının duvara yansıması tadında sıcacık ve samimi. Evimin dekorasyonunda mudoconcepten faydalandığım kadar kendim içinde #mudo yu tercih ediyorum. Bende nacizane kendi zevkime uyumlu parcaları bir araya getirerek bir kombin oluşturdum ve #mudo'nun bu kampanyasında bende yerimi aldım. İçinde bulunduğumuz sıkıntılı süreç umarım en kısa sürede biter #mudo sonbahar kreasyonuyla oluşturdugumuz kombinler ile #yeniyollar keşfederiz💜
Bu habere çok sevindim @Mudo ile ilk tanışmamız muhteşem oldu daha sonra hep tercihlerim arasında ilk sırada olmaya devam etti konsepti içerikleri beni benden alıyor aradığım çoğu şeyi bulabiliyorum modu'da. Ama genelde giyimden yanayım dır. Özelliklede eteklerine bayılıyorum bu sezonun etekleride muhteşem tam benim tarzımı yansıtıyor. Eh nacizane bir kombin hazırladım kendi zevkime göre ben genelde sadece siyah giyinmeyi seven biriyimdir ama bu sonbahara beyaz ile siyahı harmanladım sonuçtan ben çok memnun kaldım.
Ben bu sezona bayıldımmm. #yeniyollar keşfetmek için tabiki @Mudo ❤
Hepsini ekrana sığdıramadım ama bu buz dağının görünen kısmı. O kadar çok şey beğendim ki sepeti biraz fazla doldurdum 🙈 Kaşe etek, düz bir kazak ve trenchcoat bence postal ve saça takılacak animal print bir fularla bayyya iyi olur. Çantanın da bu retro tarzına bayıldım. Hatta bakarken sepete iki tane eklemişim 🤪 Onu almak istiyorum, hatta her an gidip o çantayı alabilirim, galiba alıcam 🏃♀️
Tüm parçaları özene bözene seçtim 😍 Genel olarak siyah kombinlerden hoşlanıyorum. Yine de araya bir tane beyaz ekledim. Maskemi de eklemeyi unutmadım 💃
Eteğe bayıldığımı söylemeden geçmeyeyim 💘 Triko kazağa karşı da boş değilim açıkçası. Kaban seçmedim çünkü bu kombine çok uyacak bir kabanım var, tasarrufta lazım değil mi? 😂 #yeniyollar keşfetmek için en doğru seçim Mudo kesinlikle!
Ben sonbahar mevsimini çok seviyorum. Sonbahar denince akla ilk gelen şeyler sarı yapraklar, yağmur ve sakin bir hüzün oluyor. Gerçekten de öyle Sonbahar değinince aklıma kahverengi hardal sarısı renklerde kıyafet alıp giymek gelir kazak giymeyi pek seven biri değilim triko giymeyi tercih ediyorum ne yazlık ne kışlık kıyafetler giyerim. triko parçalar, toprak tonları ile renkli parçaların harmanllanması müthiş. Bende #yeniyollar a doğru yol alıyorum. Mağazalarda bulamadığım ürünleri online dan tamamlayacağım, size çok teşekkür ederim sayfanıza göz atacağım indirim olması çok iyi yapmışsınız. Çanta ve oduncu gömleği ve triko almayı düşünüyorum.
Sonbahar da benim tarzım işe böyle.
Takım giyorum , kot ceket giyorum trençkot giyorum.
En çok alışveriş yaptığım ve sevdiğim marka tabii ki de @Mudo hem çok kaliteli hem uygun fiyatlı hem de çok şık olduğu için ona bayılıyorum bu yarışmanın olacağını duyunca da çok sevindim. Size kendi sonbahar kreasyonumu tanıtmak istiyorum. Bunun yanında Mudo'dan bir dileğim de külotlu çorap çıkarmaları çünkü ben etek giymeyi çok severim ama bu kombine uzun çorap bulamadım. Sonbaharın en sevdiğim rengi turuncu olduğundan dolayı bunu montta kullandım bej rengi şapka ve atkı ile de kombinledim altına da siyah süet kovboy çizme uydurdum. Tabii ki beyaz kazak ve onun altına da kaz ayağı desenli etek koymasa olmazdı. Hadi sende #yeniyollar ı dene.
Bej, vizon, haki yeşili, açık kahve... Böyle bir renk kombinasyonu ile bu sonbaharda şık olacağımı düşünüyorum..
Ben bu sonbaharda @Mudo sonbahar kreaksiyonundan böyle bir kombin seçtim. Haki yeşili, bej, vizon ve açık kahve tonları ile bence oldukça sezona uygun bir kombin oldu. Sonbahar ve kış mevsimlerinde hep koyu ve kasvetli renkler hakimdir genelde ama ben artık içimiz açılsın istiyorum. Bu yüzden de iç açıcı renkler olduğunu düşündüm. Hem mevsime uygun, hem de tarz. Mudo ile #yeniyollar keşfetmek oldukça ufkumuzu açıyor bence. Umarım güzel bir kombin olmuştur 🤗🍂🍁🌼
Selam 🍁 Sonbahar modasına ayak uydurmak açıkçası tam benlik. 😊 Benim için bu mevsim o kadar güzel ki.. Kendi rahatlığıma her daim düşkün birisi olmuşumdur sevmediğim ve beni rahatsız eden bir şey asla giymem ayrıca kat katta giyinmeyi sevmem. Konbin yapmaya her zaman bayılan biriyim bu yüzden benim konbinlerim çoğunlukla renkli boğazlı kazaklar ( balıkçıl yaka ) . Renkli bir sürü şapkalar en çok da kahve tonları kabanlara bayılıyorum. 😌
Bi an gercek olduguna inanamadım @Mudo benim Severek kullandığım bir alışveriş sitesi ürünleri gayret kaliteli bu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım @mudo_ile bundan dolayı bu haber beni çok heyecanlandırdı aynı zamanda sevindirdi @Mudo içerikleri çok zengin bir site hatta kendi çeyiz eşyalarımın ufak tefek gereçlerimin bir kısmını bile mudodan almıştım gayet memnun kaldım. Kombinimi de özene bözene hazırladım hepsinden çok memnun kaldım tam sonbahara uyacağını düşündüğüm muhteşem bi kombin hazırladım.
Herbir ürün beni benden aldı bu sezonun konsepti muhteşem olmuş gerçekten @Mudo ile her zaman #yeniyollar keşfetmeye hazırım.😊
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Sonbaharda sadeliği ve şıklığı bir arada seviyorum. #YeniYollar da beni cezbediyor. Bazen kalın çorapla etek kombinleri yapmayı seviyorum. Bazen de şık pantolonlar tercih ediyorum...
#Mudo gibi kaliteli bir markadan sonbahar kış sezonu için çok kullanışlı ve şık bir kombin yaptığımı düşünüyorum 🌺 Siz de Mudo ile #YeniYollar#YeniKombinler keşfedin.
Ürünleri şahane, hediyesi çok daha şahane! Mudo dendiğinde akan sular durur. Hem erkekler hem de kadınlar için çok güzel ürünleri var.
Özellikle erkek gömlekleri! Gömlek renkleri oldukça fazla cezbediyor. Fiyat-performans açısından öne çıkan Mudo, alışveriş sitelerinin başında yer alıyor.
Daha bugün mudo. com. tr üzerinden harika bir alışveriş yaptım :) Mevsime uygun sweatshirtler, evim için bir kaç dekoratif eşya aldım. Kargomu heyecanla bekliyorum.
Benim sonbahar kombinim; salaş sweat'ler, jean pantolon ve botlar.. Bunları da şişme yelek ya da montlarla tamamlarım. Bir de güzel bir bere bulduysam benden iyisi yok... Ben kombinimle #yeniyollar keşfetmeye hazırım
Ben bu günlerde evden çıkmamaya özen gösterenlerdenim. 🤧 Bu yüzden @Mudo dan yaptığım bu kombini sonbahar mevsiminde, kışa girmeye hazırlanırken bizi evlerimizde sıcacık tutacak hem de şık gösterecek bir kombin olarak hazırladım. 🥰🥰🥰
🥳
Sizde MUDO'dan giyinerek evlerinizde hem sıcak kalıp hem de tarz giyinebilirsiniz. #yeniyollar ❤️❤️❤️
Bu sonbahar& kış koleksiyonları gerçekten bir başka... Eskinin yeni haline hayran biri olarak tam beni yansıtıyor diyebilirim. Ekoseler , triko parçalar, toprak tonları ile renkli parçaların harmanlanması müthiş. Bende #yeniyollar a doğru yol alıyorum. Mağazalarda bulamadığım ürünleri online dan tamamlayacağım, geliyorum #mudo Muhteşem günlerde muhteşem indirimleri kaçırma :)
Benim en çok sevdiğim kombin mevsimleri geldi. 🤩 Markanızı çok kez duydum. Ben henüz kullanmadım ama abimin tercih ettiği bir markasınız. 🤩 Kesinlikle tarzıma uygun parçalarınız var, kendi tarzıma uygun parçaları birleştirmeye çalıştım ve sepeti hazırladım. Umarım beğenirsiniz. 😌
Mudo sevdiğim bir marka özellikle dekorasyonla giyimin bir arada olduğu konsepti çok keyif verici. Salaş giyinmeyi seven biri olarak aradığım şeyleri Mudo’da rahatlıkla bulabiliyorum bu sebeple de tercih ediyorum kendilerini hehe😌. 🍂🍁 Bir sonbahar aşığı olarak Mudo’nun sonbahar modasını oldukça beğendim. Ve böyle bir kombin yaptım 🧡 #yeniyollar
İlk defa gördüm siteyi ama çok güzel parçalar var. Bu sene ki sonbahar kış modası favorilerim uzun çizmeler üzerine etek ve elbiseler hem şık hem rahat kombin modasıda hiç geçmiyor.
Ben avusturyada yasiyorum ve dogru söylemek gerekirse, ben sonbahar gelmeden kis kendini gösterdi. Mevsimlik Kabanlari cok giyemeden (malum Covid-19 sebebiyle agir karantina dönemindeyiz) onlari rafa kaldirmayi planliyorum. Kislik ceketimi henüz cikarmamistim ama bir dahaki evden cikisimda kesinlikle kislik ceketimi giyecegim
Ben de kendime göre bir koleksiyon oluşturdum en sevdiğim renklerden mudoyu aslında yeni keşfettim zevkime uygun bir sürü şeyle karşılaştım #yeniyollar mudoyla çok güzel olacak ❤
Yumuşak bir siyah tayt üzerine salaş bir kazak veya kapişonlı sweat ve üzerine yumuşacık bir mont ayakkabı tercihimidr spordan yana kullanırdım. Telefon çantasıda takmak güzel bir trend detay olabilir ve corona dan dolayı üzerime uygun maske ve maskemin üzerine detay olsun diye maske askısı takardım, anlayacağınız gibi detayları seven birisiyim :) #detaysevenlerelkaldırsın 🙅🏻♀️
En sevdiğim alışverişin adresi @Mudo beni bu sonbaharda yalnız bırakmadı. Sadece kıyafetleri ile değil concepti ile de bir harika. Mudo Concept de aradığım herşey var. Dekordan çeyize hersey @Mudo da. Yoksa sen hala bakmadın mı? Hadi sende koş gel.
Stilime önem veririm, sonbahar kombinlerine bayılıyorum. Bilekte bot, dar paça siyah kot, klas bir gömlek ve üzerine de deri ceketimi giydim mi hazırım bile. :D Mudo'da bu sezon çok güzel parçalar var gibi görünüyor, bakacağım mutlaka.
Daha önce @Mudo dan alışveriş yapmadım ama bu gönderiden sonra hemen bakıcam. Zaten Bi alışveriş sitesi arıyordum. Bu gönderiyi görmem çok iyi oldu. Teşekkürler, 💕☺️
Daha önce hiç alış veril yapmadım ama her şeyin bir ilki var derler sonbahar da klasik giyinmeyi çok seviyorum ürünleriniz harika ve bu ürünler denemek istiyorum #Yeniyollar
Sonbahar benim mevsimim. Doğadaki muazzam değişim; stilime ve enerjime de yansıyor. En çok bu mevsimde stilime yenilikler katıyor ve canlı hissediyorum. Kış öncesi enerjimi yeniliyorum.
Bana göre iyi bir stilin temeli; doğru markayı seçmek. Mudo kalitesi, klas ve marjinal parçaları ile yıllardır gardırobumun vazgeçilmezi.
Retro tarzın ruhumu ele geçirmesine izin verip, Sophia Loren hissiyle seçtiğim parçalar şöyle;
Gerçekten Mudo’nun kış kombinlerini çok seviyorum sürekli takip ederim. Şu sıralar kabanlar baya ilgimi çekiyor. Altına boğazlı kazak ve jean ile kombinleyebilirim. Ayakkabı olarak ise bot tercihim
Benim en çok sevdiğim kombin mevsimleri geldi. 🤩 Markanızı çok kez duydum. Ben henüz kullanmadım ama abimin tercih ettiği bir markasınız. 🤩 Kesinlikle tarzıma uygun parçalarınız var, kendi tarzıma uygun parçaları birleştirmeye çalıştım ve sepeti hazırladım. Umarım beğenirsiniz. 😌
Sonbahar benim mevsimim. Doğadaki muazzam değişim; stilime ve enerjime de yansıyor. En çok bu mevsimde stilime yenilikler katıyor ve canlı hissediyorum. Kış öncesi enerjimi yeniliyorum.
Bana göre iyi bir stilin temeli; doğru markayı seçmek. Mudo kalitesi, klas ve marjinal parçaları ile yıllardır gardırobumun vazgeçilmezi.
Genelde spor tarzı giyiniyorum. En önemlisi rahat olacak. Spor ayakkabı, hafif dar paçalı esnek kot, üstüne yine rahat switshirt ya da gömlek ve duruma göre de spor mont. Tercih ettiğim renkler siyah ve lacivert
Hediyeyi boşverinde hazır ve herkesin birbirine benzediği koleksiyonların yerine daha kişiselleştirilmiş kıyafetlerin kullanılmasının bir yolu bulunmalı.
Çok güzel kombinler var aklımda ama ne yazık ki koronadan dolayı evde kalmak zorunda kalıyorum bu yüzden alışveriş bile yapamıyorum gerçekten üzücü bir durum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
395Cevap
Genellikle kapşon ve canlı renkler
En sevdiğim alışverişin adresi @Mudo beni bu sonbaharda yalnız bırakmadı. Sadece kıyafetleri ile değil concepti ile de bir harika. Mudo Concept de aradığım herşey var. Dekordan çeyize hersey @Mudo da. Yoksa sen hala bakmadın mı? Hadi sende koş gel.
Sonbahar kombinimle merhaba !
Bu yıla damga vuran süet kovboy botlarımsız bir kombin düşünemem bile. Desenli etek ve desenli çantamla bu kombin bir harika. Kabansiz bu soğukta dışarı bile çıkma. Dalga dalga saçlarım içinde harika detaylı bir şapka. Maskemizi de aldığımıza göre akşam yemeği için çıkabiliriz :)
Partnerimi de düşündüm ve minik bir kombin yapıverdim!
Balıkçı yaka kazak benim en sevdiğim parça. Bide onun altına slim fit bir pantolon ile altına postallar. Ee oda üşümesin diye onada hemen yumuşacık bir cekette aldık mı bu kombin bir harika.
Hadi sende @Mudo ile sonbaharın tadını çıkar 🥳🥳
nasıl eklediniz ekran görüntüsünü
Sağ altta bir köse var ordan ekleyebilirsin canım 😘
teşekkürler canım 🤗 bende aktif değil yardım istedim
Merhaba:)
Malum koronavirüs karantina sokağa çıkma yasağı derken temasa kalabalığa mağazadan alışveriş yapmaya çekinir olduk bu sebepten dolayı artık tek mağazamız internet oldu bende bu nedenden dolayı mağazadan alışveriş yapmaya cekiniyorum ve internetten alış verişi daha çok yapıyorum ama ınternetin de bazı sıkıntıları va ne yazıkki isredigimiz ürün gelmez bazen bedenimize uymaz defolu çıkar satin aldığımız site güvenilir değildir daha bir sürü sorun olur ama ben bu sorun ile daha karşılaşmadım @Mudo sayesinde ve sürekli artık mudodan alış veriş yapıyorum tam istediğim sipariş ettiğim gibi geliyor ve hiç bir sıkıntı yaşamıyorum çok şükür bir kombin hazırladım bende bayılarak seçtim okadar harika ürün arasından bunları seçmek bile çok zordu😊😊
@Mudo ile hep #YeniYollar keşfetmeye hazırım
Biraz pahalı ama gayet güzel seçimler olmuş ben çok beğendim. Elinize emeğinize sağlık :)
❤️Selam KS ailemin en güzel üyesi Mudo❤️Bu yazı yaz gibi yaşayamadık sağlık olsun her şeye rağmen virüse karşı evde olmaya devam etmeliyiz öncelikle.
Ben bu yazı yaz kombinleri yapamadım aylardır zamanım evde geçti içimde giymediğim yaz kombinleri kaldı haliyle, vede sonbahar / kış mevsimindeyiz ben bu mevsim kombininde en sevdiğim etek gömlek kombinini söylemek istiyorum.
Dışarı çıkmak istediğim de en acil en güzel kombinim bayıla bayıla tercih ettiğim @Mudo nun en güzel parçalarını giymeyi tamamen @Mudo nun kombinini sahip olmayı çok isterim...
Renk tonları ve yaşıma uygun kendime yakıştırdığım en güzel kombinlerim tercihim etek / gömlek hırka kombini oluyor kendimi mutlu hissettiğim bu kombinini bana ait olmasını vede benim için özel olacağını düşünüyorum aile parçam @Mudo bu sayfa da uzun zamandır varım ve çok mutluyum burda @Mudo ile tanıştığım da daha da mutlu oldum iyi ki varsın iyi ki aile üyemizsin teşekkür ederim bizimle olduğun için..
#yeniyollar
Selam,
Bu habere çok ama çok sevindim. Çünkü Mudo'dan sürekli alışveriş yaptığım için tam benlik bir yarışma olmuş diyebilirim. Genel olarak da oradan kıyafetlerimi alıyorum ve severek takip ettiğim bir sayfa. Sonbahar kombinimi şimdi oluşturmanın tam zamanı öyleyse. Üstelik o kadar güzel parçalar var ki, işim kolaylaşıyor bu sayede. Diğer ürünler ve ev mobilyaları konusunda da oldukça başarılı ürünler ve harika indirimler oluyor. Bence harika.♥️
Severek sepetime eklediğim parçaları sizlerle de paylaşmak istiyorum.🥰
#yeniyollar
Sonbahar benim mevsimim. Doğadaki muazzam değişim; stilime ve enerjime de yansıyor. En çok bu mevsimde stilime yenilikler katıyor ve canlı hissediyorum. Kış öncesi enerjimi yeniliyorum.
Bana göre iyi bir stilin temeli; doğru markayı seçmek. Mudo kalitesi, klas ve marjinal parçaları ile yıllardır gardırobumun vazgeçilmezi.
Retro tarzın ruhumu ele geçirmesine izin verip, Sophia Loren hissiyle seçtiğim parçalar şöyle;
Kombinimin ana rengi; sonbaharın vazgeçilmezi olan taba. <3
Bol sosyal mesafeli yürüyüşlerimde bana eşlik edecek rahat bir bot, üzerine kadife şıklığı ve zarifliğini stilime taşıyacak bir mom jean, içinde kendimi rahat ve aktif hissedebileceğim viskoz gömlek ve sonbaharın esinti oyunlarını yüzümdeki tebessümle karşılamamı sağlayacak bir kaban!
Sonbaharda #yeniyollar keşfetmeye Mudo ile hazırım! <3
Takı ve çorap aradım ama bulamadım uzun siyah bir kolye ve siyah tül çorap ile kombinim bu şekilde olurdu
#yeniyollar
Selamlar,
Sonbahar modası elbette ki benden sorulur.
Giyinmeyi ve yeni tarzlar yaratmayı çok seviyorum. Ayrıca Mudo' dan da alışveriş yapmayı çok sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Her tarza uygun kıyafetler gerçekten de var ve benim tarzıma en çok uyan kıyafetleri alıp, birbirine uydurmaya bayılıyorum. Hazır her şey indirimdeyken de bence kombin yapmanın tam zamanı. Benim tarzıma en çok yakışan parçaları sizlerle de paylaşmaktan mutluluk duyarım.
#yeniyollar
Pandemi sürecinde eve tıkılıp kalan ve yaz kombinlerimizin doyasıya tadını çıkaramayan kadınlar olarak böyle bir etkinliğe ihtiyacımız vardı. Yazın giyemediğimiz uçuş elbiselerin acısını sonbaharda çıkaramayacağız diye bir şey yok 😌 kendime güzel bir elbise seçtim ve uzun çoraplar ile kovboy botlarımı ayağıma geçirdim. Hemen boynuma sıcacık atkımı doladım ve şapkamı da başıma kondurdum. Elime mükemmel sade ve şık çantamı aldım. Boğmaması adına kısa bir model tercih ettiğim kabanımı da giyinip ortalığı kasıp kavurmaya çıkıyorum :) sonbahar kombinleri benden sorulur diyorum ve kombinimi şuracığa bırakıyorum.
#yeniyollar
Tarzlarımızın hemen hemen aynı olması 🥳🥳
@liliaaaa modadan anlamak diye buna derim 🌼
😘😘😘😘👌🏻
Selam, Mudo yıllardır tercih ettiğim bir marka ve onun burada da karşıma çıkması tatlı bir tesadüf oldu. Özellikle İnstagram adresinden harika indirimleri görünce direkt alışverişimi kolayca halledebiliyorum. Aradığım her şeyi sadece bir sayfada bulmak benim için tarifi mümkün olmayan bir duygu.😍 Özellikle internet sayfasında karşıma çıkan "Yeni Koleksiyon" bölümündeki ürünleri çok sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Aklımda hiç kombin fikri yokken bile bir anda birkaç fikir edinebiliyorum böylelikle. Kombinimi de sonbahara uygun bir şekilde hazırladığımı düşünüyorum, sizce de çok iyi değil mi? İyiki varsın #Mudo ❤️❤️❤️❤️#yeniyollar
Sepetimi de göstereyim ❤️
https://hizliresim.com/0KAU1t
#yeniyollar
Bir kadın isterse deveyi pire pireyi deve yapabilir. Bir kadın isterse modayı ayaklar altına serebilir ve bir kadın isterse ismini moda olarak değiştirebilir. Çünkü bir kadın en kötü durumlarda bile fark yaratıp şık olabilir. Uyumla dans eder, modayla zirvelere çıkar, tarzıyla yankılanır sokaklar. Yeni yollar onun dibe batışı değildir, göklere adını yazması için içindeki güçlü potansiyelini ortaya çıkarmada ileriye dönük daimi adımıdır. Ve bir kadın tarzıyla ruhu etkiler, gözlere hitap eder, zerafetini, naifliğini konuşturur. Uyumuyla hoş izlenimler bırakır narin yüreklerde. Bu yüzden her zaman tercihim #MUDO çünkü biz en iyisini hak ediyoruz 🌹😊
Çok teşekkürler ama çeki nereden alabiliriz
Sonbaharda havalar pek soguk olmuyor bu yuzden etek giymekten vazgecmiyorum. Sonbahari bana hissettiren renklerden biri de kiremit rengidir bu yuzden boyle bir etek tercih ettim. Bu renkle moru cok yakistiririm o yuzden hirkami mor sectim coraplarimla etegim uyumlu olsun istedim zaten botum kısa oldugundan az bir sey corabim orada gozukur. Bu kadar renk icinde ustumu sade sectim. Hem sicak hem de sık bir kazak. Cantamla da ayakkabilarimi uyumlu sectim. Benim sonbahar kombinim bu #yeniyollar
Renk seçimleri isabetli. Özenle hazırlandığını düşünüyorum ve uzunca bir açıklama çabası içine de girildiğine kanaat getirdim. Bence güzel bir yorum olmuş :)
Selamlar,
Başak burcu bir erkek olarak mükemmelliyetçi bir tipim. Bu sebeple ne yaparsam yapayım ne giyersem giyeyim hep en iyisi olmalı.
Siyah ve beyaz kombinasyonuna hastayım. Her mevsim bu iki rengi beraber kombinleyebiliyorum. ⚪️⚫️
Benim sonbahar ve kış kombinimde mutlaka şunlar olmalı ve oluyorda;
Siyah beyazın modasıda geçmiyor. Her yaşa hem mevsime de gidiyor. Bunun dışında canlı renkleride çok kullanıyorum.
#yeniyollar da denemiyorum değil. ☺️
En sevdiğim mağazalardan biri olan @Mudo 'nun sonbahar-kış koleksiyonu ile yine herkese "Üstündeki nereden aldın? Çok beğendim!" sorusunu sordurtmak için hazırım!
Sonbaharda daha bej tonları ve siyahı kullanmaya bayılıyorum, bu yıl da Mudo tam ben zevkime uygun parçalar hazırlamış. Alıp da üstüme denemek için sabırsızlanıyorum! Yeni sezonun kıyafetleri ile gözleri şimdiden üzerimde hissediyorum.😍
Kızlar şimdiden söyleyeyim, üstümdeki bütün beğendikleriniz Mudo! ❤🥰
Kendime en yakın bulduğum en kibar ve şık parçaları paylaşmak sevindirdi. Bu tarz dantel detaylı vintage sinyal veren kazaklara karşı zaafım var. Altına ispanyol görünümlü bir pantolon, postal ve üzerine siyah bir kaban ekleyerek şıklığı ve rahatlığı sembollediğimi düşünüyorum. Son bahar aylarını renkli geçirmek adına mavi tercih ettiğim çantamın da göz bebeğim olduğunu belirtmeden bitirmeyeyim. <3 #yeniyollar
Sonbahar... En sevdiğim mevsim. Doğanın uykuya dalıp kendini inzivaya çektiği mevsim olarak görüyorum. Renkleri ise sobanın verdiği ısının duvara yansıması tadında sıcacık ve samimi. Evimin dekorasyonunda mudoconcepten faydalandığım kadar kendim içinde #mudo yu tercih ediyorum. Bende nacizane kendi zevkime uyumlu parcaları bir araya getirerek bir kombin oluşturdum ve #mudo'nun bu kampanyasında bende yerimi aldım. İçinde bulunduğumuz sıkıntılı süreç umarım en kısa sürede biter #mudo sonbahar kreasyonuyla oluşturdugumuz kombinler ile #yeniyollar keşfederiz💜
Bu habere çok sevindim @Mudo ile ilk tanışmamız muhteşem oldu daha sonra hep tercihlerim arasında ilk sırada olmaya devam etti konsepti içerikleri beni benden alıyor aradığım çoğu şeyi bulabiliyorum modu'da. Ama genelde giyimden yanayım dır. Özelliklede eteklerine bayılıyorum bu sezonun etekleride muhteşem tam benim tarzımı yansıtıyor. Eh nacizane bir kombin hazırladım kendi zevkime göre ben genelde sadece siyah giyinmeyi seven biriyimdir ama bu sonbahara beyaz ile siyahı harmanladım sonuçtan ben çok memnun kaldım.
Ben bu sezona bayıldımmm.
#yeniyollar keşfetmek için tabiki @Mudo ❤
Çok iyi hazırlamışsınız ben çok beğendim. Uzun uzun emek verip yazmışsınız ne kadar güzel :)
@8matador1180 😊😊
#yeniyollar
Hepsini ekrana sığdıramadım ama bu buz dağının görünen kısmı. O kadar çok şey beğendim ki sepeti biraz fazla doldurdum 🙈
Kaşe etek, düz bir kazak ve trenchcoat bence postal ve saça takılacak animal print bir fularla bayyya iyi olur. Çantanın da bu retro tarzına bayıldım. Hatta bakarken sepete iki tane eklemişim 🤪 Onu almak istiyorum, hatta her an gidip o çantayı alabilirim, galiba alıcam 🏃♀️
Tüm parçaları özene bözene seçtim 😍 Genel olarak siyah kombinlerden hoşlanıyorum. Yine de araya bir tane beyaz ekledim. Maskemi de eklemeyi unutmadım 💃
Eteğe bayıldığımı söylemeden geçmeyeyim 💘 Triko kazağa karşı da boş değilim açıkçası. Kaban seçmedim çünkü bu kombine çok uyacak bir kabanım var, tasarrufta lazım değil mi? 😂 #yeniyollar keşfetmek için en doğru seçim Mudo kesinlikle!
Merhababa;✨🍁🍂
Ben sonbahar mevsimini çok seviyorum.
Sonbahar denince akla ilk gelen şeyler sarı yapraklar, yağmur ve sakin bir hüzün oluyor. Gerçekten de öyle
Sonbahar değinince aklıma kahverengi hardal sarısı renklerde kıyafet alıp giymek gelir kazak giymeyi pek seven biri değilim triko giymeyi tercih ediyorum ne yazlık ne kışlık kıyafetler giyerim.
triko parçalar, toprak tonları ile renkli parçaların harmanllanması müthiş. Bende #yeniyollar a doğru yol alıyorum. Mağazalarda bulamadığım ürünleri online dan tamamlayacağım, size çok teşekkür ederim sayfanıza göz atacağım indirim olması çok iyi yapmışsınız. Çanta ve oduncu gömleği ve triko almayı düşünüyorum.
Sonbahar da benim tarzım işe böyle.
Takım giyorum , kot ceket giyorum trençkot giyorum.
En çok alışveriş yaptığım ve sevdiğim marka tabii ki de @Mudo hem çok kaliteli hem uygun fiyatlı hem de çok şık olduğu için ona bayılıyorum bu yarışmanın olacağını duyunca da çok sevindim. Size kendi sonbahar kreasyonumu tanıtmak istiyorum. Bunun yanında Mudo'dan bir dileğim de külotlu çorap çıkarmaları çünkü ben etek giymeyi çok severim ama bu kombine uzun çorap bulamadım. Sonbaharın en sevdiğim rengi turuncu olduğundan dolayı bunu montta kullandım bej rengi şapka ve atkı ile de kombinledim altına da siyah süet kovboy çizme uydurdum. Tabii ki beyaz kazak ve onun altına da kaz ayağı desenli etek koymasa olmazdı. Hadi sende #yeniyollar ı dene.
Ben bu sonbaharda @Mudo sonbahar kreaksiyonundan böyle bir kombin seçtim. Haki yeşili, bej, vizon ve açık kahve tonları ile bence oldukça sezona uygun bir kombin oldu. Sonbahar ve kış mevsimlerinde hep koyu ve kasvetli renkler hakimdir genelde ama ben artık içimiz açılsın istiyorum. Bu yüzden de iç açıcı renkler olduğunu düşündüm. Hem mevsime uygun, hem de tarz. Mudo ile #yeniyollar keşfetmek oldukça ufkumuzu açıyor bence.
Umarım güzel bir kombin olmuştur 🤗🍂🍁🌼
Selam 🍁
Sonbahar modasına ayak uydurmak açıkçası tam benlik. 😊
Benim için bu mevsim o kadar güzel ki..
Kendi rahatlığıma her daim düşkün birisi olmuşumdur sevmediğim ve beni rahatsız eden bir şey asla giymem ayrıca kat katta giyinmeyi sevmem.
Konbin yapmaya her zaman bayılan biriyim bu yüzden benim konbinlerim çoğunlukla renkli boğazlı kazaklar ( balıkçıl yaka ) . Renkli bir sürü şapkalar en çok da kahve tonları kabanlara bayılıyorum. 😌
Bi an gercek olduguna inanamadım @Mudo benim Severek kullandığım bir alışveriş sitesi ürünleri gayret kaliteli bu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım @mudo_ile bundan dolayı bu haber beni çok heyecanlandırdı aynı zamanda sevindirdi @Mudo içerikleri çok zengin bir site hatta kendi çeyiz eşyalarımın ufak tefek gereçlerimin bir kısmını bile mudodan almıştım gayet memnun kaldım. Kombinimi de özene bözene hazırladım hepsinden çok memnun kaldım tam sonbahara uyacağını düşündüğüm muhteşem bi kombin hazırladım.
Herbir ürün beni benden aldı bu sezonun konsepti muhteşem olmuş gerçekten
@Mudo ile her zaman #yeniyollar keşfetmeye hazırım.😊
Sonbaharda sadeliği ve şıklığı bir arada seviyorum. #YeniYollar da beni cezbediyor. Bazen kalın çorapla etek kombinleri yapmayı seviyorum. Bazen de şık pantolonlar tercih ediyorum...
#Mudo gibi kaliteli bir markadan sonbahar kış sezonu için çok kullanışlı ve şık bir kombin yaptığımı düşünüyorum 🌺 Siz de Mudo ile #YeniYollar #YeniKombinler keşfedin.
Mudo ile #yeniyollar 🥳
Ürünleri şahane, hediyesi çok daha şahane! Mudo dendiğinde akan sular durur. Hem erkekler hem de kadınlar için çok güzel ürünleri var.
Özellikle erkek gömlekleri! Gömlek renkleri oldukça fazla cezbediyor. Fiyat-performans açısından öne çıkan Mudo, alışveriş sitelerinin başında yer alıyor.
Teşekkürler @Mudo 🍀🤗
Daha bugün mudo. com. tr üzerinden harika bir alışveriş yaptım :) Mevsime uygun sweatshirtler, evim için bir kaç dekoratif eşya aldım. Kargomu heyecanla bekliyorum.
Benim sonbahar kombinim; salaş sweat'ler, jean pantolon ve botlar.. Bunları da şişme yelek ya da montlarla tamamlarım. Bir de güzel bir bere bulduysam benden iyisi yok...
Ben kombinimle #yeniyollar keşfetmeye hazırım
Mudo ile #yeniyollar
Mudo'dan zaten sık sık alışveriş yapıyordum. Özellikle sepete %25 ındirim ve 75 TL üzerine ücretsiz kargo gayet şık olmuş. Teşekkürler @Mudo
Ben bu günlerde evden çıkmamaya özen gösterenlerdenim. 🤧
Bu yüzden @Mudo dan yaptığım bu kombini sonbahar mevsiminde, kışa girmeye hazırlanırken bizi evlerimizde sıcacık tutacak hem de şık gösterecek bir kombin olarak hazırladım. 🥰🥰🥰
Sizde MUDO'dan giyinerek evlerinizde hem sıcak kalıp hem de tarz giyinebilirsiniz. #yeniyollar ❤️❤️❤️
Bu sonbahar& kış koleksiyonları gerçekten bir başka... Eskinin yeni haline hayran biri olarak tam beni yansıtıyor diyebilirim. Ekoseler , triko parçalar, toprak tonları ile renkli parçaların harmanlanması müthiş. Bende #yeniyollar a doğru yol alıyorum. Mağazalarda bulamadığım ürünleri online dan tamamlayacağım, geliyorum #mudo
Muhteşem günlerde muhteşem indirimleri kaçırma :)
Benim en çok sevdiğim kombin mevsimleri geldi. 🤩
Markanızı çok kez duydum.
Ben henüz kullanmadım ama abimin tercih ettiği bir markasınız. 🤩
Kesinlikle tarzıma uygun parçalarınız var, kendi tarzıma uygun parçaları birleştirmeye çalıştım ve sepeti hazırladım.
Umarım beğenirsiniz. 😌
#yeniyollar #Mudo2020 🌸
Mudo sevdiğim bir marka özellikle dekorasyonla giyimin bir arada olduğu konsepti çok keyif verici. Salaş giyinmeyi seven biri olarak aradığım şeyleri Mudo’da rahatlıkla bulabiliyorum bu sebeple de tercih ediyorum kendilerini hehe😌. 🍂🍁 Bir sonbahar aşığı olarak Mudo’nun sonbahar modasını oldukça beğendim. Ve böyle bir kombin yaptım 🧡 #yeniyollar
#yeniyollar
İlk defa gördüm siteyi ama çok güzel parçalar var. Bu sene ki sonbahar kış modası favorilerim uzun çizmeler üzerine etek ve elbiseler hem şık hem rahat kombin modasıda hiç geçmiyor.
Ben avusturyada yasiyorum ve dogru söylemek gerekirse, ben sonbahar gelmeden kis kendini gösterdi. Mevsimlik Kabanlari cok giyemeden (malum Covid-19 sebebiyle agir karantina dönemindeyiz) onlari rafa kaldirmayi planliyorum. Kislik ceketimi henüz cikarmamistim ama bir dahaki evden cikisimda kesinlikle kislik ceketimi giyecegim
Ben de kendime göre bir koleksiyon oluşturdum en sevdiğim renklerden mudoyu aslında yeni keşfettim zevkime uygun bir sürü şeyle karşılaştım #yeniyollar mudoyla çok güzel olacak ❤
Mudo'nun en sevdiğim reyonu tabii ki de ev dekorasyonu ❤ Birbirinden şık parçaları bulabileceğine emin olmak muazzam bir duygu...
#yeniyollar bence sonbahara dökülmüş yapraklara uyumlu olacak bu sarı kahve uyumu çok güzel olur.
#yeniyollar Biraz renk lazim... Mesela en sevdigim sari... Yanina da doganin yesili...
Yumuşak bir siyah tayt üzerine salaş bir kazak veya kapişonlı sweat ve üzerine yumuşacık bir mont ayakkabı tercihimidr spordan yana kullanırdım. Telefon çantasıda takmak güzel bir trend detay olabilir ve corona dan dolayı üzerime uygun maske ve maskemin üzerine detay olsun diye maske askısı takardım, anlayacağınız gibi detayları seven birisiyim :) #detaysevenlerelkaldırsın 🙅🏻♀️
Sitede gezinirken hoş parçalarla karşılaştım. #yeniyollar.
Eteğin kemeri kazağın üzerine ve çanta olarakta bel çantası tercih ederdim sanırım biraz karışık bi kombin oldu ama güzel. oldu 😂😂
Mudoyu seviyorum❤
Kazak eteğin dışına tercih ederim bunu da yazmadan edemedim
#yeniyollar
https://hizliresim.com/39bDSi
sizlere güzel bir kombin oluşturdum😌
ne fiyata ne de bedene baktım💫
#BenimKombinimBenimRengim
SK2020 kodunuz ile indirimi kapmayı unutmayın🎗️😇😇
aah yalaaan dünyadaaaa zalıııııım dünyaaaada... yalandan yüzümeeee gülen dünyadaaa
En sevdiğim alışverişin adresi @Mudo beni bu sonbaharda yalnız bırakmadı. Sadece kıyafetleri ile değil concepti ile de bir harika. Mudo Concept de aradığım herşey var. Dekordan çeyize hersey @Mudo da. Yoksa sen hala bakmadın mı? Hadi sende koş gel.
Stilime önem veririm, sonbahar kombinlerine bayılıyorum. Bilekte bot, dar paça siyah kot, klas bir gömlek ve üzerine de deri ceketimi giydim mi hazırım bile. :D Mudo'da bu sezon çok güzel parçalar var gibi görünüyor, bakacağım mutlaka.
Benim koleksiyonum bol salaş kıyafetler bazen de sweat
#yeniyollar
@Mudo #yeniyollar bence güzel kombin
Ponponlu şapkayı seçtim diğeri yanlışlıkla eklenmiş😊
Daha önce @Mudo dan alışveriş yapmadım ama bu gönderiden sonra hemen bakıcam.
Zaten Bi alışveriş sitesi arıyordum. Bu gönderiyi görmem çok iyi oldu. Teşekkürler, 💕☺️
Daha önce hiç alış veril yapmadım ama her şeyin bir ilki var derler sonbahar da klasik giyinmeyi çok seviyorum ürünleriniz harika ve bu ürünler denemek istiyorum #Yeniyollar
Mudo sadece giyim değil ev koleksiyonu olarakta çok başarılı bir marka bu yüzden giyimden tekstile evden yaşama tüm #yeniyollar Mudo'da 💕
bu kış kombine gerek duymuyorum, dışarı çıkmadığım için :)
Sonbahar benim mevsimim. Doğadaki muazzam değişim; stilime ve enerjime de yansıyor. En çok bu mevsimde stilime yenilikler katıyor ve canlı hissediyorum. Kış öncesi enerjimi yeniliyorum.
Bana göre iyi bir stilin temeli; doğru markayı seçmek. Mudo kalitesi, klas ve marjinal parçaları ile yıllardır gardırobumun vazgeçilmezi.
Retro tarzın ruhumu ele geçirmesine izin verip, Sophia Loren hissiyle seçtiğim parçalar şöyle;
Gerçekten Mudo’nun kış kombinlerini çok seviyorum sürekli takip ederim. Şu sıralar kabanlar baya ilgimi çekiyor. Altına boğazlı kazak ve jean ile kombinleyebilirim. Ayakkabı olarak ise bot tercihim
Benim en çok sevdiğim kombin mevsimleri geldi. 🤩
Markanızı çok kez duydum.
Ben henüz kullanmadım ama abimin tercih ettiği bir markasınız. 🤩
Kesinlikle tarzıma uygun parçalarınız var, kendi tarzıma uygun parçaları birleştirmeye çalıştım ve sepeti hazırladım.
Umarım beğenirsiniz. 😌
Sonbahar benim mevsimim. Doğadaki muazzam değişim; stilime ve enerjime de yansıyor. En çok bu mevsimde stilime yenilikler katıyor ve canlı hissediyorum. Kış öncesi enerjimi yeniliyorum.
Bana göre iyi bir stilin temeli; doğru markayı seçmek. Mudo kalitesi, klas ve marjinal parçaları ile yıllardır gardırobumun vazgeçilmezi.
Böyle! Yorganlı battaniyeli 😂
Genelde spor tarzı giyiniyorum. En önemlisi rahat olacak. Spor ayakkabı, hafif dar paçalı esnek kot, üstüne yine rahat switshirt ya da gömlek ve duruma göre de spor mont. Tercih ettiğim renkler siyah ve lacivert
.
Hediyeyi boşverinde hazır ve herkesin birbirine benzediği koleksiyonların yerine daha kişiselleştirilmiş kıyafetlerin kullanılmasının bir yolu bulunmalı.
.
Çok güzel kombinler var aklımda ama ne yazık ki koronadan dolayı evde kalmak zorunda kalıyorum bu yüzden alışveriş bile yapamıyorum gerçekten üzücü bir durum
#yeniyollar