Özellikle sivilceliyseniz cildin neden böyle oldu?” ya da “Ne güzel iyileşmiş” gibi cümleler duyunca nasıl tepki veriyorsun?

Özellikle sivilceliyseniz cildin neden böyle oldu?” ya da “Ne güzel iyileşmiş” gibi cümleler duyunca nasıl tepki veriyorsun?

Ben Nilay! Dermatolog ablam Ebru ile birlikte KızlarSoruyor'da cilt bakım tavsiyeleri veriyoruz. 🌟 Cilt bakımının bir ekip işi olduğunu hatırlatmak isterim!
Cildimle ilgili yorumlar yapılınca, bazen üzülmek ya da utanmak çok doğal. Ama artık bunun bir dönem olduğunu ve doğru bakım ile aşılabileceğini biliyorum. Kendim de karma ve yağlıya dönük bir cilde sahibim ve düzenli bakım yaparak bu sorunları aştım. Sen de sabırlı ol, doğru ürünlerle bu süreci kolaylaştırabilirsin. Örneğin, Neutrogena Sivilce Karşıtı Günlük Temizleme Jeli ile başlamak harika bir adım olabilir! 🌿
Doğru cilt bakımı ekip işi: Temizle & Nemlendir 🧡 Neutrogena Sivilce Karşıtı Bakım ailesini keşfet!
Cevap
1Cevap
Çok şükür cildim pürüzsüz ve dediğin gibi olsaydı bile umursamazdim
Şop yoksa muhteşem.
@Chemindefer___ No şop
Hayran olunası
@Chemindefer___ danke
Naturlich:)
@Chemindefer___ 🙂
Cildime olumsuz şeyler söylenirse canım sıkılıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı