Çirkin felan dese
Demin bı erkek bana söyledi çok kalbim kirildi
Demin bı erkek bana söyledi çok kalbim kirildi
Nasıl bakarsanız öyle görürsünüz ayrıca sizin fikrinizin pek de bir önemi yok. Ben de böyle bir kadını bozmuştum bana bir daha bu konu hakkında yorum yapmayın hoşlanmıyorum diye bu benim özelim, kendi hayatım. Ertesi gün gelip özür diledi. Senden kaç yaş büyük insanlara nerde ne konuşacağını öğretmek çok zor.
Zeynep, canım ya! Öncelikle seni çok iyi anlıyorum ve kalbinin kırılmış olmasına çok üzüldüm. Bu tür yorumlar gerçekten can sıkıcı olabilir ama şunu unutma ki güzellik tamamen göreceli bir kavram. O kişi senin güzelliğini görememiş olabilir ama bu onun görüşünden daha fazlasını ifade etmez. 🌸✨
Kendi güzelliğine inanmak ve özgüvenini yüksek tutmak en önemlisi. Sen kendini nasıl hissediyorsan, nasıl görmek istiyorsan, o şekilde değerlisin. İnsanlar bazen kendi mutsuzluklarını başkalarına yansıtır, bunu hep aklında tut. Kendine nazik ol ve seni gerçekten takdir eden insanlarla çevrili kal. 💖💪
Unutma, sen hep parlıyorsun! 🌟😘
Cevap
37Cevap
Hoşuma gitmez üzülmem de gadası
Ben umursamam o kişileri
Bana da eski sevgilim o tarz bir şeyler söylemişti hala aklimdan çikmiyor ama tipin kötü değil ortalama bunu biliyorum ancak hala aklimdan çikmiyor ve bana kötü etkileri oldu o laflarininin Yazik gerçekten ne kadar kalp kirici düşüncesiz insanlar var
yani bende bir kız olarak eger bir erkek bana cirkin deseydi umrumda olmazdı. cünkü erkekler öyle yani yüz bulamadıgı elde edemedigi ya da sinir oldukları her kıza cirkin diyolar. Bir kız deseydi üzülürdüm (kiskanc kixlar haric) genelde kıskanclıktan canını acıtmaya calısıyorlar cünkü. Profiline baktım eğer fotograftaki sensen gercekten asırı güzelsin
Öff bu erkekler genelde elde edemedigi kıza cirkin derler sende taş gibisin bu ucubelerin lafına bakma
Oyy aşkım yaa sen daha guzelsin
Cocuklugumdan beri durduk yere yorum yapanlar var ama cirkin diyen olmadi sukur🙃 sen ona bakma cirkin demesine yuz vermeyincede oyle diyorlar
Üzülürum ama pekte umrumda olmaz aynaya bakınca ben bana güzel geliyorsam onlar pekte umrumda olmaz
Kimse bana çirkin diyemez. Kendimin nasıl bir görünüşe sahip olduğunu biliyorum. Küçümsedi diyelim, güler geçerim
O biri hoşlandığım biriyse üzülürüm diğer türlü takmıyorum. Güzellik göreceli bu yüzden çok takılma bence güzelsin
hicbir sey hissetmem, kimseye guzel gorunmek zorunda degilim kimse beni begenmek zorunda degil ve bu benim icin onemli de degil
Güzellik yakışıklılık Allah vergisi belli bir yaştan sonra da kayboluyor. çok da kafaya takmamak lazım.
Üniversite zamanında bir kız yüzüme hamamböceği bile senden daha yakışıklı demişti herkesin içinde. Baya kötü hissetmiştim.
Abim lise zamanı olabilir üni geç yaw
Senin yorumun benm için o kadar önemliydi ki teşekkür ederim derim
Yapabilir. Başkasının olumsuz yorumunu pək umursamam. Ben güzəl olduğumun bilincindeyim çünkü.
Kalbim kırılır ama kaç kuruşluk insan önce ona bakmak lazım.
manasız göbeğimle ilgili bazen laf söyleniyor bende gayet ciddi tavrımı bozmadan bozuyorum bende
Yapsın çok umrumda olmaz ben kendimi bilirim
Eleştiride bulunsa. Sıkıntı olmaz. Ama iş küfürle başlayıp. Küfürle biterse! İşler değişir! 🤷
Bir şey düşünmem. Fiziksel güzellik geçici. Yarın bir gün yaşlanınca, anlıyor insan.
Ben kendimi bildikten sonra başkasının bana ne dediği Çokta umurumda olmaz açıkçası Herkes kendine yakışanı yapar.
Ya pek umursamıyorum güzel yorumları takmıyorum hı hı diyorum kötü olanlara sana mı sordum diyorum
Ben senin olmayan tipine yorum yapıyor muyum gevşek derim
Off yürü be yavrum
İnsan insanın aynasıdır sonuçta kendi yansımasını sende görmüş olabilir genellikle kaale almam pek güler geçerim
Her kör satıcının bir topal alıcısı vardır der geçerim 😉
Çok da fifi, gitsin kendi tiplerine baksınlar önce
şeyimde olmaz ben kendimi biliyorum
Ldkslslos yaa vayy be
Çirkin değilsin kardeşim, aldırma.
Çok güzelsin en güzel sensin😄
Çirkin değilsin
İyi ya da kötü yapabilir ben kendimi biliyorum
Maymun bozmalarını ciddiye alma yahu😂
yani kırılmam niye kırılayım
Çok da zkimde yani kanka KZDJXBJDSSSNN
Üzerime alınmazdim
Çok takmıyorum insanları önemsemem
Umursamam çünkü kendimi çok çekici biliyorum
Kendisine bakması gerektiğini söylerim
çok umursamam açıkçası öyle düşünebilir fark etmez
umrum dışı
Gercekten mi
Alınırım
Sen ne anlarsın güzellikten at hırsızına bak de
Yapsın umrum olmaz
Çirkinsin bu arada
O seni görmemiştir yoksa öyle konuşmaz
Sen çok güselsin ⚘❤
Umrum dısı
Sen cirkinsen profildeki sen değilsin demek ki
Bozulurum
Kırılırım
güzel hatunsun gayet
Ahlaksız pic
Gül geç
kimseye inanma
Üzülürüm
Yuh ya öküz
Alır ağzının payını
Ayrıca gayet güzel bir kızsın
Hıc bır şey
Doğru söylüyor
Her insan güzeldr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?